Liebster blog award

Van Gea kreeg ik een Liebster blog award.
Daar ben ik erg blij mee en ik vond haar woorden ook ontzettend lief.

“Aan mevrouw Williams dacht ik meteen bij deze award en ik dacht dat ze minstens 1.000 volgers zou hebben. Nee dus! Nou, die verdient ze wel. Ze schrijft heerlijk ontwapenend, geestig en ontroerend. Bovendien kan ze heel erg goed haken!”ea

Gea, heb ik leren kennen via twitter en we hebben een aantal overeenkomsten in ons leven, zo zijn we dol op wol, en haken en heeft Gea ME. Daardoor is ze heel vaak een steun als ik het echt even niet meer zie zitten en tegen allerlei dingen aanloop.

Ik lees heel veel blogs en de award is voor zoveel blogs, dat ik het hierbij laat 😉
Dank je wel Gea voor je lieve woorden en voor alle steun!

7 thoughts on “Liebster blog award

Geef een reactie

