Veters strikken


Het bloggen wil niet zo lukken, het is een beetje in een cocon leven, van arts naar diagnose naar operatie, en zo door. Alsof iedereen om mij heen leeft en ik een beetje hang aan de zijlijn.
Joehoe wacht op mij, even mijn veters strikken en dan doe ik weer mee-gevoel!

maandag—> ct scan
woensdag–> uitslag en verder overleg,er is al besloten blindedarm gaat eruit.
Dan toeleven naar operatie, en dan..revalideren..en dan mag ik weer meedoen, u begrijpt ik heb ingewikkelde veters om te strikken.

Geniet ik nu van een kinderloos weekend, ook weer eens erg lekker!

9 thoughts on “Veters strikken

  1. oei…sterkte ermee.
    heb net je stukje “wat denkt U er zelf van” gelezen…
    En ja hoor, wat ik al 15 jaar weet is dus nog zo.ik heb geen hoge pet meer op van heren doctoren, we moeten tegenwoordig zelf zeggen wat we makeren!!
    En dan maken ze nog fouten bij de vleet, ik weet niet hoor, wat ze tegenwoordig studeren, over hoe ze met het boekje waar alle medicijnen instaan moeten raadplegen of zo, dat was mijn laatste ergvaring met een dokter, de zoon was ziek, en die dokter moest iets voorschrijven, en nee…het rolde niet zo uit zijn mouw, hij keek in een boekje, wat hij moest geven, en bleek je er niet tegen te kunnen, dan moesten we maar terug komen, dan kon hij wat anders opzoeken, dat was KNULLIG…

    Like

Geef een reactie

