Fotokabien

Er vallen allemaal lieve kaarten op de mat, uit onverwachte hoeken. Met lieve bemoedigende woorden en dat is fijn.
Ik houd van post, ben dol op schrijven, zal wel een fossiel zijn ;-)maar schrijf soms hele vellen alleen om het schrijven.

Ik heb mijzelf nu ook voorgenomen weer meer kaarten te sturen, omdat ik ze zo mooi vind om te zien en te schrijven maar ook omdat ik merk dat veel mensen het leuk vinden een handgeschreven kaart te krijgen.
Nu heb ik ook (al zeg ik het zelf) een duidelijk leesbaar handschrift, want van Meneer Williams krijg ik liever een sms of ingesproken bericht, anders zou ik het wel eens heel anders kunnen opvatten dan wat er staat.

Bij de Fotokabien maken we elke maand een foto – online of in een echt hokje. Wanneer de maanden jaren worden krijg je een mooi tijdsdocument.

3 thoughts on “Fotokabien

Geef een reactie

