oNS feest

Weet u nog dat ik u vertelde over de personeelsfeestjes op mijn werk? Dat ik altijd iets bedacht om niet te gaan.
Vandaag ben ik in Utrecht, daar heb ik een personeelsfeest van Meneer Williams, oNS feest…
En ik heb er uiteraard mega zin in, Guus Meeuwis komt,er is een indoor kermis, ik mag een riem pimpen.
Nu draag ik geen riem, maar ach ja, pimpen kan ik hem altijd wel πŸ˜‰

En we mogen heerlijk de hele dag in de jaarbeurshal rondlopen. Over de indoor kermis, langs de vele eetgelegenheden.
Hoorde ik vandaag nog dat Gers Pardoel kwam, zo…ik was gelijk over de streep, dat word feesten.
Kan iemand mij trouwens vertellen wie die Gers Pardoel is en wat die komt doen op oNS feest?
Ik denk dat ik dan een riem zit te pimpen , of misschien wel samen met de middelste een dansje waag op de muziek van Guus Meeuwis πŸ˜‰

Om u niet buiten te sluiten gooi ik er een hit in, die uiteraard vandaag redelijk vaak zal galmen πŸ™‚

18 thoughts on “oNS feest

  1. Oh, altijd leuk die personeelsfeestjes! Scheelt wel dat het overdag is en met kinderen (toch?). Minder kans dat je je plaatsvervangend schaamt voor dronken collega's en vreemdgaande managers. En dan moest je ze de maandag erna gewoon weer serieus nemen, heel moeilijk πŸ˜‰

    Like

  2. Fijn dat het leuk was!!! Gers is hier in huis (kids van 9 en 10) ook helemaal hot!!! Alle kids kennen zijn liedjes en Guus is natuurlijk voor iedereen leuk!!! Groetjes Wendy

    Like

  3. Oh jee…Gers Pardoel (gekscherend door mij genoemd gert paddestoel) die heb ik gelukkig niet gezien…Ik hoor hier al weken een hit van de beste man……..ik neeeheeem je meeheee. De kinderen vinden het geweldig, mama vind het nu wat minder. Heb jou niet getroffen op het feest, maar ja, er waren dan ook wel heel veel mensen en natuurlijk ken je mij niet van gezicht…Fijn dat jullie het ook leuk gehad hebben…:-)

    Like

Geef een reactie

