Weekend

Het weekend bracht mij :

-een meisje van 16 wat toe is gelaten op haar vervolgopleiding
-een meisje wat heel het weekend naar de Elf Fantasy Fair ging en helemaal moe en koud terug kwam
-een zoon die bij zijn grote zus ging logeren
-een man met kiespijn (voor de tigste keer)en het is maar goed dat we zo’n goede verzekering voor de tandarts hebben.
-een zoon die de kidsrun liep, een kilometer rennen en met een medaille werd beloond!
-het boek,De Hongerspelen, wat totaal niet mijn genre is maar ik heb het verslonden
-de film sherlock Holmes,shadows of games, die erg leuk was, als was het maar omdat ik een superfan ben van Robert Doweny jr.

-chinees eten met de hele familie bij mijn moeder
-schoonzoon die grappig dacht te zijn en toen flinke deuk in onze auto reed(erg pissig hierover)
-een vreselijk feestje wat ondanks de kou en regen in de tuin moest worden gevierd met bbq….gelukkig konden we na een uurtje vluchten.
-veel rust zo zonder kinderen
-nog meer rust toen gisteravond iedereen weer in zijn bed lag 😉

17 thoughts on “Weekend

  1. Super dat je docheter is toegelaten voor haar vervolgopleiding!

    Heb je dat allemaal in één weekend gedaan?? Wauw… volgens mij ben je nu gevloerd… Ik hoop dat deze week een stuk rustiger is en je lekker bij kan komen.

    Like

  2. Prachtig hè, de Hongerspelen, ik vond het ook een geweldig boek. Er is trouwens ook nog een deel 2 Vlammen en 3 Spotgaai. Heb ook de film gezien wat een precieze afspiegeling is van het boek. Ben helemaal fan van Katniss.

    Like

  3. Jouw weekend klinkt als behoorlijk gevarieerd als ik het zo lees. Zal ik je dan maar een rustige, uitgebalanceerde, evenwichtige werkweek wensen? Of vind je dat te saai? :-)))

    Like

  4. He, de fantasy fair. In Haarzuilens? Mijn broer is daar speciaal naartoe geweest om foto's te maken. Hij zei al dat je over de hoofden kon lopen. Fijn dat je kind moe en voldaan was (jammer van de kou.) Ik neem aan dat je een grapje maakt over je niet-grappige schoonzoon??

    Wat een weekend joh. Een mens raakt van veel minder van de leg!

    Like

Geef een reactie

