ME/CVS dag


Vandaag is de dag van de zorg, voor alle mensen die in de zorg werken, maar daarnaast in het ook de dag van de me/cfs.
Er werd een landelijke manifestatie gehouden waar ook werd gesproken door de internist die bij mij de diagnose heeft vastgesteld.
Een ontzettende aardige en bevlogen man die ervoor pleit dat er meer onderzoek komt naar me/cfs.

Net zoals mijn eigen internist die ervoor pleit dat er meer onderzoek komt, omdat er zoveel onbegrip is rond me/cfs.
Mijn blog heeft vandaag een blauw lintje want sinds een paar jaar worden mijn dagen blauw gekleurd.
Zomaar zonder te vragen mocht ik ook een blauw lintje en wat wil ik graag van dat lintje af!
Ik heb tot nu toe alles gedaan wat er mogelijk was en ik weet wat de volgende stap is, het blauwe lintje accepteren en hopen dat er iemand in deze wereld iets vindt om mij en zoveel anderen te verlossen van dat blauwe lintje waar we niet om gevraagd hebben!

9 thoughts on “ME/CVS dag

  1. Krijg nou tandjes…ik tob (ook) met chronische vermoeidheid en ik kan me er zo moeilijk bij neerleggen. Ik hoop ooit weer te kunnen hardlopen en wielrennen, maar of het er nog van komt…Duimen maar. En jij heel veel sterkte! Want pijn heb ik niet. Hou je taai! Ik ken je nog maar kort, maar ik meen het van harte 🙂

    Like

Geef een reactie

