Tegenvaller

Het begon met oorpijn, irritant maar waaide weer over. Toen ging de keel opspelen, alsof ik er bakken zout door heen had gegooid en geen water.
Irritant zou ook wel weer overwaaien, maar helaas waaide dat niet over en gingen de neus, de oren en de ogen ook meedoen.

In de volksmond ben je verkouden, de arts noemt het een luchtweginfectie en zekers met mijn geweldige gezondheid ben ik geen operatiemateriaal.
Geen operatie vrijdag, pas als ik weer helemaal gezond ben.
Ik moest er zeker een week voor rekenen voordat alles weer een beetje op orde was in het lijf.

Zucht…balen..maar aan de andere kant, zo belammerd en lamlendig als ik mij nu voel heb ik ook geen zin om op die tafel te gaan liggen.
Ik kruip op de bank met paracetamol, met bakken met zakdoeken en een goed boek, als ik dat volhoud want ik kan wel uren slapen!

23 thoughts on “Tegenvaller

Geef een reactie

