Liefde

Een beetje verveeld zapte ik gisteravond op de bank en kwam ik op the best of the got talents of the world uit. Ik zag de auditie van de Sugar Dandies en ik was zo geroerd, door hun act.
Maar eigenlijk meer door hun liefde, wat ze zo uitstraalden voor elkaar.

Ik heb even gekeken hoever ze nu zijn gekomen en kwam dit filmpje tegen waarin ze in de kwart finale zitten. Ik vind ze super dansen, ik ben daar al enorm jaloers op, maar de liefde die deze twee mensen voor elkaar laten zien, daar kwamen toch wel wat tranen van omhoog.
Hormonale tranen of niet, ik vind ze geweldig dansen en ik denk als ik ze zo zie, zo zouden meer mensen van elkaar moeten kunnen houden!

9 thoughts on “Liefde

  1. Heerlijk om te zien met hoeveel plezier ze dit samen doen! Alleen zo jammer dat ze elkaar bij deze dansvorm niet kunnen aankijken. Dat maakt het wat mij betreft wat gemaakter en minder passievol.

    Like

  2. Echt die hormonen..of misschien wel het ontbreken of ..in ieder geval heb ik soms het idee heen en weer te zijn geschud en alles moet weer een plek krijgen, soms voel ik mij net een opstandige puber en soms een oude uitgebluste dame..anyway……ik hoop dat de famosan zijn werk gaat doen!

    Like

Geef een reactie

