Nazomer

Gisteren was het een prachtige, eigenlijk hele hete dag en dan ben ik weer zo blij en voel ik mij zeker bevoorrecht dat wij een huisje aan het water hebben.
We gooien onze spullen in een tas en rijden een kleine 20 minuten, met de auto.

Na 10 minuten vraag de jongste standaard of we er al zijn. En dan krijgen wij voorin iedere het over het onderwerp huisje in Zeeland.
Ons leek een huisje aan het strand ook zo geweldig maar vanaf hier toch zeker een dikke 2,5 uur rijden en dan praten we niet eens over file”s en dat soort zaken.
We zijn een paar keer naar Zeeland op vakantie geweest en vonden het geweldig. Het nadeel was de afstand.

En wanneer wij dan na een half uur na vertrek aan de koffie en thee zitten op ons terras en de kinderen al hun vrienden hebben gevonden en in het water liggen zijn wij eigenlijk heel tevreden.
Gisteren werden er uiteraard nog meer vlierbessen geplukt, er werd gezwommen totdat ik mijn kinderen niet meer herkenden, zo bruin en blond waren ze geworden.

Wandelde de oudste en ik over een vrij lang pad zonder schaduw , waar we toch het idee hadden midden in Frankrijk te staan qua temperatuur en qua landschap.
We wilden nog foto’s maken maar geen telefoons bij ons, en verzuchtte wij tegen elkaar als we straks terug zijn gaan we echt niet terug hoor naar dit veel te warme , mooie plekje 😉

Aten we patat uit een zak op tafel, die smaakte naar vakantiepatat, zoals dat vroeger smaakte ;-)En hadden we de grootste lol met elkaar.
Een hele fijne dag aan het water op deze prachtige nazomerdag!

8 thoughts on “Nazomer

Geef een reactie

