Aankondiging

Vanmiddag om 10 voor 5 officieel!!!

14 thoughts on “Aankondiging

  1. Ja, ik ben ook een herfst mens, en lente…mijn favoriete seizoenen, de rest is niks.
    Maar alleen begint in de herfst voor ons weer drukte met het werk, dus ik kan er niet zo van genieten overdag..maar de avonden..ik heb vrijdag voor 2 truien wol gehaald, en ben aan een winterjas bezig, volgens mij zegt mijn onderbewustzijn dat het koud gaat worden 😦

    Like

  2. Ja hoor, herfst heeft ook zeker wat!! Klinkt allemaal erg positief. Alleen de regen moet ik wel erg aan wennen hoor. Ben meestal niet op mn best, met sombere dagen. Maar je hebt gelijk, tenminste het gedichtje…we moeten er wat 'warms' van maken. Klinkt allemaal erg goed!!!

    Like

  3. Weet je hoe donkerder de dagen worden hoe beter ik functioneer, ik dacht altijd dat ik een rare vogel was(dat ben ik ook wel 😉 maar een tijd terug een artikel gelezen over zomerdepressies, ik denk dat ik daar last van heb 😉

    Like

Geef een reactie

