Gastblog

Goedemorgen op deze maandagmorgen, het huis is weer stil want iedereen is weer naar zijn werk en ik kan kiezen waar ik ga liggen.
Uiteraard eerst uren op de bank en daarna eens languit op de dekens, en het lichte kleed kan ik ook heerlijk over rollebollen.

Het gaat weer helemaal goed met mij, mijn oren zijn hersteld en ik ben weer op de goede weg zegt de dierenarts. Ik heb ander voer gekregen en ik voel mij weer veel fitter.
Dat is voor een hond op leeftijd zoals ik ben uiteraard heel goed nieuws.

Nu waren de baasjes al een tijdje onrustig en vielen er woorden als een pup, jonge hond en schattig meisje. Ik ben dan gelijk alert want dit is mijn huis en ik moet natuurlijk geen indringers.
Af en toe logeert er hier een hond, ze is heel aardig hoor, een beetje een slijmjurk zoals haar eigen baasje zegt.
Nu was deze hond hier aan het logeren in de zomervakantie en toen was ze zwanger.

Niets mis mee, maar ze wilde steeds bij de bazin op schoot liggen en extra lekkere hapjes eten en ze werd geknuffeld en gekamd tot ze helemaal glom.
Ze is al weer een tijd weg maar laatst kwamen de baasjes terug en roken ze helemaal naar verse jonge pups.
Ik rook gelijk onraad, inmiddels ruiken ze regelmatig naar deze pup en naar de logeerhond.
Mijn vermoeden is dat ze daar regelmatig op visite zijn.

Gisteren kwam de baas terug en hij omhelsde de bazin en vertelde dat het nu helemaal definitief was. Ze kwam..en ik werd aangehaald en er werd verteld dat er een pup kwam. Ik schrok ervan, wie komt mijn huis verstoren?

Inmiddels weet ik meer, en ik moet zeggen , het is een leuk grietje om te zien.
Maar ik doe uiteraard alsof ik er niets mee te maken wil hebben, en zal om meer aandacht gaan vragen.
De bazen zijn helemaal blij en hebben er mega veel zin in, en dat is wel leuk om te zien.
U bent nieuwschierig, vooruit maar niet zeggen dat ik een foto van haar heb laten zien !

Hond Williams!

11 thoughts on “Gastblog

  1. haha. een nieuwkomer ten huize Williams! 't ziet er een echt schatje uit. maak je niet ongerust grote hond, jij en de nieuwe puppie worden weldra onafscheidelijk! woef woef!

    Like

  2. Hier gaan die geluiden ook, met het idee dat ik dan niet alleen ben en mijn stress misschien wat af wil nemen. Haaa alsof je van zo'n binnenplassende, piepende pup die in je mand wil klimmen geen stress zou hebben. Ik ga eerst maar eens even volgen hoe jij het gaat redden met die nieuwe hond Williams.
    High five van Guusje!

    Like

Geef een reactie

