Dat is mooi

Oudejaarsconference”s vind ik altijd erg leuk om naar te kijken.Zelf ben ik een enorme fan van Guido Weijers. Ik vind het vreselijk leuk om hem in actie te zien.
Ooit toen ik 8,5 maand zwanger was van de jongste en hij up coming star was zat ik op de eerste rij met de dikke buik. Het was geweldig en hij vertelde toen al dat heel veel dingen in het dagelijkse leven zo makkelijk bruikbaar waren in conference”s.

Hij vertelde ooit in een conference over een stukje uit boer zoekt vrouw dat twee vrouwen en een boer aan tafel zaten en dat er een pijnlijke stilte viel en dat de ene vrouw zei dus en de andere zodoende.
Uiteraard als u het hem hoort vertellen dan is het heel grappig maar heel lang bleven deze woorden hangen en kwamen hier in huis te pas en te onpas naar voren.

Vanmiddag keken de middelste en ik, Boer zoekt vrouw, terug en zagen de vreselijke worsteling aan gevoelens bij boerin Henrieke als ze aan Bert bekent hem heel leuk te vinden. De dame heeft hoogrode konen en is zichtbaar erg verlegen en als ze het hem vertelt , hij knikt en zegt “dat is mooi.”

De middelste en ik keken elkaar in stomme verbazing aan. “Dat is mooi”…zegt de middelste..je bekent je diepste gevoelens en een ander zegt dat is mooi.
Nu ben ik wel een betere mensenkenner dan dat ik soms voordoe en ik denk dat Bert heeel wat heeft moeten overwinnen om mee te doen aan het programma.
Stiekem heeft hij mijn hart wel een beetje gestolen, met zijn enorme liefde voor het vak en zijn toch wel wat onbedoeld onbehouwen gedrag.
En als je weet dat als je vent zegt dat is mooi, dat ie eigenlijk bedoelt dat ie stapelgek op je is, ach wat maakt het dan uit.

Maar het eerste wat de middelste riep was, ooo let maar op dit komt terug in de oudejaarsconference! En dat geloof ik graag.
Zelf zou ik er wat moeite mee hebben als Meneer Williams tegen mij zou zeggen dat is mooi als ik hem mijn liefde verklaarde.
De middelste riep het al , daar hoef je nooit bang voor te zijn want Meneer Williams is heel uitbundig in het tonen van zijn liefde voor jou.
En ik dacht dat is mooi 😉

18 thoughts on “Dat is mooi

  1. Wat een ramp zeg dat boer zoekt vrouw. Ik heb 2 keer bij de wereld draait door een parodie gezien en die maakten wij gisteren ook en lagen in een deuk.
    Ik snap dus echt niet dat er mensen zijn die zo graag op TV willen dat ze dit ondergaan, dan maar de rest van mijn leven vrijgezel.
    Nou ja er zijn ergere dingen waar emsne graag mee op TV komen haha. genite ervan mrs. Williaams en liefs.

    Like

  2. Ja, Bert is een man van weinig woorden. Zijn uitspraak was al heel wat voor zijn doen. Het zal mij benieuwen of dit wat gaat worden. Volgens manlief was Henrieke vorige week met iemand anders gesignaleerd. Tja, het kan verkeren…..

    Like

  3. Leuk geschreven blogje! Ik heb BZV nog niet gezien aangezien ik heimelijk Dan Karaty van SYTYCS aanbidt ;P en daar moet Henrieke dus voor wijken. Maar ik volg het wel op Uitzending gemist, dus ga waarschijnlijk vanavond de escapades van Bert en Rick-Jan bekijken. Wat mij is bijgebleven is dat Bert enkele uitzendingen geleden zei dat hij beter met vrouwen dan met koeien overweg kon. Toen zakte bij mij mijn broek wel af…

    Like

  4. Haha, ik heb het vanmiddag ook terug zitten kijken. Dat wordt toch nooit wat tussen die twee?! Maar we houden er in ieder geval een mooie uitspraak aan over. Dus… dat is mooi 😉

    Like

  5. ik volg het programma niet, maar kan me de situatie best voorstellen. Heb je er ook een erg leuk stukje over geschreven! En vooral de laatste zin maakt het verhaaltje helemaal af, moest ik eventjes om glimlachen 🙂 groetjes, Hilde

    Like

  6. eigenlijk wou ik reageren met mijn andere account, dus hier gaat ie opnieuw: ik volg het programma niet, maar kan me de situatie best voorstellen. Heb je er ook een erg leuk stukje over geschreven! En vooral de laatste zin maakt het verhaaltje helemaal af, moest ik eventjes om glimlachen 🙂 groetjes, Hilde
    http://doorhetoogvan.blogspot.be/

    Like

Geef een reactie

