12 jaar

Ik knipper met mijn ogen en we zijn 14 jaar verder, we zijn zelfs vandaag 12 jaar getrouwd.
Zomaar ineens is het 12 jaar verder.
Hoe bijzonder is dat toch en dat na 12 jaar ik nog steeds denk, ach het rammelt en kraakt wel eens, maar het is nog steeds gezellig.

We zijn een leuke club mensen geworden na 12 jaar huwelijk, twee dochters, een zoon, een hond, een schoonzoon, een konijn en nog een klein hondje.
Soms ben ik bang dat we erg een eiland zijn geworden met onze eigen dingen maar aan de andere kant, het is wel een heel fijn eiland.

Het zit in een leuk huis, met leuke dingen en we genieten elke dag er weer van om naar ons eiland terug te komen.
En wie af lijkt te varen halen we terug, met liefde en met onze enorme enthousiasme voor ons eiland ;-).

We drinken er vandaag een heerlijk wijntje op, we eten een taartje, en we genieten van de dag.
We doen gek, we gooien er nog een aantal jaren tegen aan!

26 thoughts on “12 jaar

  1. Van harte gefeliciteerd!!!! Heerlijk zo'n eiland met verbinding naar het vaste land. Geniet van de dag, geniet van elkaar, geniet van wijn en taart. En….laat ik ook eens gek doen…ik gooi er nog vele-jaren-samen-wensen tegenaan.

    xx

    Like

  2. Gefeliciteerd lieve mevrouw Williams. Ik denk dat hetjuist goed is zo een eiland. Elkaar hebben, lekker close en als je daar behoefte aan heb even het eiland verlaten om andere dingen mee te maken maar altijd weten dat je terug gaat en kan. Hey die schoonzoon heb je goed verborgen gehouden.

    Like

  3. Kijk, dát zijn nou de leuke dingen in het leven om te lezen en te vieren. Een eiland met Liefde in overvloed in een onstuimige zee. En af en toe een meningsverschil hoort erbij. Je bent tenslotte geen los aanhangsel van elkaar.
    Van harte gefeliciteerd en ga zo door!

    Like

Geef een reactie

