Give away

Het idee voor de give away ontstond gisteren avond laat. Ik had voor de beide dames een bak gemaakt met 24 enveloppen.
Het was begonnen met zelf enveloppen maken en toen heel langzamerhand groeide er allerlei ideeën bij.
Er ontstond een soort advent- enveloppen- kalender- bak. Ik had heel veel plezier in het maken en de meiden vonden het super.

De enveloppen werden bekeken en ze werden heel enthousiast. Morgen appen we elkaar hoor, wat zit er in je envelop riepen ze al heel enthousiast.
Dat soort dingen vind ik erg leuk.

Vandaar ook mijn give away, ik noem het de count down till christmas box, vanaf 6 december tot 25 zitten er enveloppen in en in de enveloppen zitten leuke dingen die samen een thema vormen.
Eigenlijk bent u een soort proefkonijn voor dit probeersel.

Dus bent u een trouwe volger, bent u bevlogen fan ;-)van mijn schrijfsels en weet u een leuk thema, doe dan mee en 6 december staat er een leuke box, doos, of mand op uw stoep!
Maandagochtend maak ik de gelukkige winnaar/es bekend!

17 thoughts on “Give away

  1. Ik doe ook mee..ben bevlogen volger, al reageer ik niet altijd, want elke dag reageren is te veel voor mij, maar ik vind jou schrijfstijl zooooo leuk, lekker een beetje rebels…
    Een thema, daar kan ik zo snel op de vroege zaterdagochtend niet op komen 🙂 ….

    Like

  2. “Een geluk zit in een klein hoekje” of zoiets… en als trouwe fan doe ik natuurlijk graag mee! Wat een ontzettend leuk idee. Kan me voorstellen dat je dochters zich helemaal verheugen op elke ochtend weer een envelop openen 🙂

    Like

  3. Ik vind deze actie heel origineel en passend bij deze tijd, elke dag een klein presentje dat met weinig kosten maar veel liefde gemaakt is. In alle winkels zijn grote cadeaus te koop, maar een klein cadeautje waar iemand zijn tijd voor jou aan heeft besteed is zoveel waardevoller!
    Mijn idee voor het thema: warmte

    groeten jorda

    Like

  4. Doe ook zelden of nooit mee aan giveaways (alhoewel ik er ook zelf eens eentje heb georganiseerd, toen mijn blog 1 jaar bestond). Deze enveloppen maken me toch wel heeeeeel erg nieuwsgierig. Ze zien er ook zo prachtig uit! Dus, jaaaaaaaaaaa, ik doe mee!
    Thema? “Een tak die niet meebuigt met de wind, zal breken” of “Tegen de stroom ingaan is de enige manier om bij de bron te komen” of “Het gaat niet om de weg die je inslaat, maar het spoor dat je nalaat” of last but not least “Je weet nooit wat je kunt, tot je het geprobeerd hebt”!

    Like

Geef een reactie

