Sinterjarig

Allereerst allemaal hartelijk bedankt voor alle gelukwensen voor mijn verjaardag.
Ik heb echt een hele leuke verjaardag gehad. Genoten van alle kaartjes, cadeautjes en facebook-berichten. Dan voel je je wel echt jarig als over de 60 berichten binnen krijgt, alleen daar al zou ik facebook voor nemen ;-).

Ik heb hele leuke cadeau’s gekregen, mooie boeken, leuke dingen en uit soms zo”n onverwachte hoek, maakte mijn dag helemaal goed.
Want ik was natuurlijk jarig maar de dag ervoor had ik een gesprek met de keuringsarts van de instantie waar ik mijn verzoek had ingediend.

Ik zal er niet al te veel over uitwijden, nadat ik een enorm artikel over privacy en feiten opzoeken op het internet van mensen heb gelezen.
Dus ik houd het neutraal, maar ik kan u zeggen als een gesprek begint met het feit dat het toch wel wonderbaarlijk is dat mijn verjaardag altijd na 5 december is , u begrijpt dat deze meneer toch nog wel voor meer wonderbaarlijke vragen kon zorgen.

Binnenkort komt hier een vervolg op…

We hadden de kinderen verteld geen sinterklaas omdat de jongste niet meer geloofde, ook al met het oog op dit gesprek wat veel spanning opriep.
Maar s”middags bij de dierenarts in de wachtkamer zeiden wij tegen elkaar, toch maar een klein geitje 😉 doen?

En dat hebben we gedaan, ouderwets wat leuks in de zak, en aanbellen, de jongste rende naar de deur waar de zak stond. En hij was zo blij!!!
Een lekkere letter, een leuk spel roadblock van smartgames , echt een aanrader hoor!Een lekker flesje wijn voor de ouders, die sinterklaas had wel door dat een flesje wijn wel op zijn plaats was 😉 een kleine moodlamp voor de middelste en de nieuwe flow en Daphne diaries voor de moeder, die sinterklaas die weet toch ook alles ;-).
Toen de jongste naar bed ging kreeg ik een hele dikke knuffel, mama ik weet dat jij roadblock hebt gekocht hoor en daarom een extra dikke knuffel.
Daar doet sintermama het graag voor!

Vandaag zit ik heerlijk achter het raam te kijken naar de sneeuw, bedolven onder het vele leesvoer, waar ik mij heerlijk te buiten aan ga!!

(verjaarscadeau van de middelste en jongste)

13 thoughts on “Sinterjarig

  1. Altijd fijn, van die bijzondere vragen..
    Blij dat je een fijne verjaardag hebt gehad! Geniet nog maar even lekker na. Enne.. alsnog gefelicteerd. Dat het maar een mooi levensjaar mag gaan worden.
    Je blog liep vol met reacties, dus ik dacht 'ach, die van mij mis je dan toch niet' – maar nu lekker als een van de eersten 🙂

    Like

  2. Goed zo, dat je zo heerlijk verwend bent en in het zonnetje gezet bent. Het is je gegund.

    Ja, FB is leuk hoor, als je jarig bent. Ik voelde me een week of wat ook zó ontzettend jarig door al die fijne reacties. Wat nou oppervlakkigheid, die social media? 😉

    Like

  3. Ook leuk, zo'n verrassings-sint! En ja, ik vond het ook heel bijzonder al die facebook felicitaties. Maar eh.. hoe zie ik in mijn facebook wanneer iemand jarig is? Heb ik iets gemist? (Ik las hetb ij jou op j eblog (-; )

    Like

  4. Nog van harte gefeliciteerd……fijn dat je een mooie verjaardag had. En wat een schat van een sint ben je…erg leuk..begrijp dat de arts meeviel?? Gelukkig maar….
    Fijn weekend!!

    Like

Geef een reactie

