LeSjaal

Dat ik zeer creatief ben en veel maak is bij velen bekend. Ik vind het ontzettend leuk om te doen en door de jaren heen heb ik vele verschillende voorliefdes gehad.
Maar de liefde voor de wol en het garen heb ik al sinds ik een klein kind ben.
Sinds ik ziek ben, maak ik veel sjaals en aanverwante producten.
Het is lekker werk, ik zie resultaat en ik kan nog eens wisselen van product.

Vaak als ik iets maak vragen mensen mij of ik het ook voor hun wil maken. Heel soms zeg ik ja, maar ik weet nooit wat ik er voor moet vragen.
Twijfelend vraag ik mij dan af of ik te veel of te weinig vraag en of ze het wel mooi zullen vinden.
Uiteindelijk besluit ik dan het toch niet te doen want stel ze vinden het niet mooi.

Vanmiddag bedacht ik mij dat mijn kast toch wel enorm uitpuilde met heel veel mooie sjaals die door niemand werden gedragen want zoveel sjaals als ik heb die kan je echt niet allemaal dragen.
Jammer bedacht ik mij, en ineens dacht ik, ik ga ze verkopen, via etsy zet ik een winkeltje op en dan verkoop ik de sjaals.
Gewoon leuk bedragje, niet te duur en niet te goedkoop.

Meestal blijft het bij een gedachte maar inmiddels heb ik het omgezet in daden en is rapaptata…LeSjaal geopend!

Inmiddels heb ik zelfs al een facebookpagina voor LeSjaal. Op facebook heet de pagina Le-sjaal omdat er al een pagina was met LeSjaal.
En bij etsy dus een winkeltje..zomaar ineens, toch gedaan!
Ga ik vanavond lekker haken op de bank,aan een sjaal..voor iemand anders 😉

47 thoughts on “LeSjaal

  1. Wat een goed idee! En wat een mooie sjaals! Ik heb zelf zoveel sjaals dat ik elke dag van de maand wel een ander om kan doen, maar wie weet ga ik ooit bij je shoppen. Lijkt me erg leuk om mijn moeder cadeau te doen. Van wat voor soort wol/garen zijn ze gemaakt? Niet al te kriebelig hoop ik 😉
    En nu weet ik eindelijk je naam.
    (Er moet trouwens nog een e achter handgemaakt… > handgemaakte sjaals)

    Like

  2. Creatief typje ben je! De een is nog mooier dan de ander, hoewel…eigenlijk kan dat niet.Zie ik net dat de Mobius-sjaal verkocht is. Wel fijn voor jou!
    Ik hoop dat je snel leeg verkocht bent. Dan ga je toch zeker weer iets nieuws maken om te verkopen??

    Like

  3. Haha, ik werd ook al erg getrokken door die möbiussjaal. Prachtige kleuren, lekker wollig. Ik dacht wel-niet-wel-niet… te laat! Nou mevrouw Williams, een geslaagde actie zo. Ik zie een geheel nieuwe toekomst voor je… 🙂

    Like

  4. Hij is binnen, de sjaal. Wow, super! Ziet er goed uit en zit ook nog lekker (en ik ben een zeikerd).

    Heb je die zelf gehaakt? (Man dacht dat dat niet kan, dacht aan een machine) Ik doe het je niet na in ieder geval!

    Like

Geef een reactie

