Body en mind

Eigenlijk wil ik wel in een wat betere conditie komen. Ik hoef niet meer te kunnen hard lopen..alhoewel..nee, eerst in een betere conditie.
En ik heb van alles zelf al geprobeerd, maar ik merk gewoon dat ik niet zo trouw ben aan mezelf.

Vanmorgen haalde ik het formulier uit de bus van een nieuw wijkcentrum hier in de buurt. Geleid door hippe vlotte kunstenaars en ze boden hele leuke cursussen aan.
Waaronder de cursus body en mind. Klonk zweverig maar was het niet.
Er werd van alles gecombineerd, van pilates tot yoga.
Ook werd er gesproken over danselementen maar ik deed net of ik dat niet had gelezen ;-).

Ik bekeek het allemaal, klikte het weg, haalde het weer naar voren en dacht, kom stap uit die comfortzone en probeer het gewoon.
Uiteraard wierp ik voor mezelf een aantal dingen op, zoals ..de vrijdagavond..dat kon niet, waarom niet..bedacht ik mij toen?
Om de prijs hoefde ik het niet te laten dus ik heb mij ingeschreven.

Nu weet ik hoe ondernemen in deze stad gaat, grote kans dat ik daar vrijdag met 2 anderen sta 😉
Lekker rustig, kan ik mooi werken aan de body en mind!

23 thoughts on “Body en mind

  1. wat een prachtig voornemen! inderdaad, soms moet je eens uit die cocon hé.
    ik ga sinds oktober 2012 2 x per week een uur joggen, ook goed voor body en mind!
    Succes vrijdag! groetjes, Hilde

    Like

  2. Ik herken vaak dingen in jou hoor. Zoals de regelmaat en inderdaad o nee op vrijdag dan kan t niet want…..euh waarom niet eigenlijk? Maar het is ook goed om niet zomaar aan iets te beginnen en er van tevoren goed over na te denken.
    Ik ben ook heel beneiuwd naar je ervaringen want ik zit ook aan zoiets te denken. Te denken ja en dan kan t bij mij nog heel lang duren voordat ik zover ben. knuffel en fijne week.

    Like

  3. Succes! 's Avonds zit of lig ik te graag op de bank om te gaan sporten, wel ga ik 2 of 3 keer overdag een klein uurtje naar de sportschool. Geeft me echt een goed gevoel, na afloop van de les dan, als we aan de koffie zitten.

    Like

  4. Wat mij opvalt en jaloers maakt is de betaalbaarheid van de cursus. In Amsterdam is alles zo duur, ik kan een cursus af en toe wel betalen, maar ik zoek eigenlijk iets wat voor een heel jaar betaalbaar is en dat heb ik tot nu toe nog niet gevonden.
    Veel plezier ermee!

    Like

  5. Ik ben jaloers op je. Ik neem me ook altijd voor om iets te gaan doen, maar ik kan me er nooit toe zetten. Nu met mijn hernia is het helemaal niet te doen, maar dat is nu een slap excuus 🙂

    Like

Geef een reactie

