Inspiratie gebrek

Al tijden hik ik er tegen aan dat ik wel wil bloggen maar geen geschikt onderwerp kan vinden. Er gebeuren genoeg leuke en minder leuke dingen in mijn leven maar ik wil wel eens wat anders.

Ooit las ik dat als je een wens hebt je het het beste kan uitspreken in het universum en dat het dan echt op je pad komt, misschien niet in de vorm waarin jij het verwachtte maar het komt echt op je pad.

Zo ook laatst ,toen we aan het steggelen waren over het vakantieverblijf, dat we er een laminaat vloer in wilden hebben, maar niet te duur. Waarop Meneer Williams zei dat ik marktplaats maar eens moest afstruinen.
Gisteravond heeft hij in een naburig dorp een laminaatvloer gehaald, voor het hele vakantieverblijf voor 25 euro! Van marktplaats en wel nog dezelfde avond gescoord!.

En eigenlijk ben ik een beetje inspiratieloos, of eigenlijk heb ik veel te veel ideeën maar krijg ik die niet rond in mijn hoofd.
Waar zal ik eens over schrijven? Dat het goed gaat naar omstandigheden of dat ik mijn draai en rust vind, dat er soms dagen bij zitten die ontstellend vermoeiend zijn maar ook energieke dagen?

Vandaag viel de Flow in de bus, ik had mijzelf getrakteerd op een klein abonnement en in de Flow zat het 30 dagen schrijfschrift. Elke dag beantwoord je een vraag die in het schrift staat en ik bedacht mij, dat ga ik doen.
De vraag die in het schrift staat ga ik gebruiken als blogonderwerp.
Ik heb al gezien , het zijn leuke interessante onderwerpen.

Dus vanaf morgen wordt u dertig dagen getrakteerd op een blog met als thema wie is Mevrouw Williams, waar denkt ze aan, waar wil ze naartoe 😉
Als u het niets vindt , zie ik u over een maand terug 😉

18 thoughts on “Inspiratie gebrek

  1. Heeee, dat had ik me net ook bedacht…. Ik kreeg de Flow vandaag binnen en vond meteen inspiratie voor op mijn tweede blog. Leuk toch hetzelfde hier ook te lezen! Ik ga het bij je lezen hoor!!

    Like

Geef een reactie

