Dag 13

Wat heeft je het meeste gemaakt tot wie je nu bent?

Simpel dacht ik, het leven zoals het voorbij kwam en ik instapte op de treintjes die mij leuk leken, maar ook wel dingen die ineens op mijn pad kwamen te liggen.
Het was ontzettend leuk om bijvoorbeeld een keuze te maken voor een partner, maar dat het andere gevolgen meebracht vond ik niet leuk.
Maar ik heb er heel veel van geleerd, en heeft mij ook gevormd.

De omgang met de mensen, de angsten, de liefdes, zoveel heeft mij gemaakt tot wie ik nu ben.
Ben ik heel arrogant als ik zeg dat ik mezelf gemaakt heb tot wie ik ben?
Ik geloof echt wel als ik een andere jeugd had gehad of een andere partner, of een andere studie had gedaan dat het anders was gelopen.

Maar dat is het niet, het is gelopen zoals het is gelopen. Heb ik ontzettend veel van geleerd tot nu toe.
Ik heb geen mega inspirator, vroeger was ik ontzettende fan van ABBA en wilde ik worden zoals Frida, ik geloof dat ze nu dementerend is dus ik heb het maar bijgesteld ;-).

Ik ben nogal een eigenwijze flapdrol 😉 leef graag mijn eigen leven en pik uit het leven op wat ik denk dat ik nodig heb.
En soms luister ik wel hoor, naar anderen mensen maar toch..ik blijf erbij, ik heb mezelf het meeste gemaakt.

9 thoughts on “Dag 13

  1. hahahaha gelukkig wil je niet meer op Frida lijken … ik wilde op agnetha lijken en dat wil ik nog steeds hihi
    of je jezelf het meest hebt gemaakt..
    het leven vormt een mens, de dingen die we mee maken.. jij kiest ? hoe je daarop reageert dus denk wel dat je gelijk hebt. 🙂

    Like

  2. Bij mij is dat mijn vader maar dan niet in positieve zin.
    Wel weet ik dat je veel keuzes en daardoor macht in je leven hebt. Met wie ga je om, pak je de kansen op je pad of loop je ze voorbij, hoe ga je om met iets ergs, blijf je hangen in wat je overkomen is of sta je weer op.
    fijne week lieve en mooie mevr. Williams.

    Like

  3. Wat grappig zeg, ik was ook een enotrme fan van ABBA alleen had ik niet zo de behoefte om op een van de dames te lijken. Ik leek op geen van beide, so what's the point hahahaha
    las dit in een boek:Er bestaat geen betere vorming dan tegenslag!!!!! Nou dat bewijs je maar mooi weer! 🙂

    Like

  4. Uiteindelijk komt het altijd alleen op jezelf aan, hoe lief je familie en vrienden ook om je heen staan in tijd van nood. Je klinkt niet arrogant. Je bent gewoon reeel! Dat je nog maar heel erg lang jezelf mag blijven 😉

    Like

Geef een reactie

