Dag 16

Hoe ziet je ideale dag eruit, wat doe je dan allemaal met wie?

Energiek word ik wakker en spring uit mijn bed, ik begin zoals vanouds met een flink eind te wandelen/lopen, als ik thuis kom ga ik ontbijten met Meneer Williams, bij de intratuin of ikea.
Heerlijk winkelen na het ontbijt en genieten van alle leuke dingen die er nieuw zijn.

Lunchen ga ik met mijn vriendin die altijd werkt en die ik best mis. We gaan naar een gezellig eetcafe in de stad.
Heerlijk relaxt lunchen en daarna winkelen. Uitgebreid flaneren, langs alle leuke en kleine winkeltjes.

Aan het eind van de middag pik ik een bioscoop met een goede vriend, die ontzettend houdt van films kijken, na de film gaan we naar een restaurant en kletsen bij.
In de avond ga ik met Meneer Williams eens lekker swingen in de discotheek waar we elkaar hebben ontmoet en dat is nu toevallig , al onze bekenden uit die tijd zijn er ook weer.
We hebben weer ouderwets lol en lachen ons de tranen over de wangen.

We duiken ons bed in en we slapen heerlijk, zonder gestoord te worden door wat of wie dan ook.

Zucht, ik word er zelf een beetje nostalgisch van , al deze leuke dingen. Toch maar gauw eens gaan afspreken met al deze mensen !

9 thoughts on “Dag 16

  1. Gewoon je agenda pakken en wat berichtjes sturen naar je vrienden. Plan een paar dingen alvast, zo heb je wat om je op te verheugen. Ik merk ook dat we allemaal maar druk zijn, dus heel bewust nu wat leuke dingen afgesproken de komende maanden met vriendinnen! Volgende week een lunch en de week erna een wijnproefavond bij een van de tennisvriendinnen thuis!

    Like

  2. Sinds ik met die CVS/ME tob, zijn de mogelijkheden beperkt. Maar als ik nu zou mogen kiezen, zou ik met man en kind naar de Uithof gaan en daar lekker van de skihellingen afsjezen. En daarna ergens een pizza soldaat maken. En dan thuis nog een afzakkertje en moe voldaan gelukkig naar bed.
    Gewoon lekker tijd maken voor jezelf en elkaar! Gewoon in je agenda plannen πŸ™‚

    Like

Geef een reactie

