Dag 19

Wat heb je zoal nodig om je grootste wensen te verwezenlijken?

Ik denk dat ik mijn grootste wens in twee noden kan opsplitsen.
De een is het financiële plaatje,je kan heel veel willen maar toch weet ik dat er aan mijn wensen veel financiële eisen kleven.
Wil ik een eigen zaak, zal ik toch een startkapitaal nodig hebben, had ik deze gehad, had ik dan mijn grootste wens kunnen verwezenlijken? Of had ik dan iets anders gevonden om mijn grootste wens niet waar te kunnen maken.

Aan de andere kant is voor mijn grootste wens ook een goede gezondheid nodig, en die kan ik niet kopen of afdwingen.
Dus wat staat mijn grootste wens in de weg?
Zal ik mijn wensen kunnen bijstellen zodat ze wel binnen mijn bereik liggen? Ik denk zelf dat dat een beter plan is, maar hoe ik dat ga doen?

Dus wat is er nodig? Ik denk vooral veel vindingrijkheid, humor, flexibiliteit en doorzettingsvermogen en laat ik dat laatste nu wel in huis hebben 😉

13 thoughts on “Dag 19

  1. Niets beter dan zelfkennis: “Dus wat is er nodig? Ik denk vooral veel vindingrijkheid, humor, flexibiliteit en doorzettingsvermogen en laat ik dat laatste nu wel in huis hebben.” Met zoveel goede eigenschappen moet elk plan kunnen slagen. En het is je zó gegund. Jammer dat ik je niet beter kan maken, maar aan de andere kant vind ik je al goed genoeg 🙂
    Liefs Kakel

    Like

Geef een reactie

