Dag 24

Op welke termijn wil je gerealiseerd hebben? Waarom?

Was ik eerst zeer enthousiast over het schrift en de vragen, kom ik nu bij een gedeelte waarvan ik denk, dit heb ik al vaker beantwoord.
Ik voel dat ik in herhaling ga vallen, en daar kan ik zelf erg slecht tegen.
Als ik bij u op het blog kom lezen en ik lees voor de tiende keer binnen een paar dagen dat u toch wel heel graag gele panties wilt kopen dan wil ik wel roepen, koop ze dan!

De realisatie van wat ik graag wil hangt wederom samen met gezondheid, geld en hoe de toekomst zich zal ontwikkelen.
Ik heb voor mezelf het idee gehad dat ik alles op een rijtje heb gezet.
Soms helpt het al om problemen visueel te maken, om ze op te schrijven.

En dat heb ik gedaan. Ik twijfel nu, er zitten nog vijf vragen in het schrift, doe ik deze per dag of zal ik ze bundelen tot 1 blog.
Ik ga daar vannacht eens over slapen terwijl de sneeuw zachtjes naar beneden komt.

8 thoughts on “Dag 24

  1. Goeiemorgen. Ik denk dat de persoon die de vragen heeft bedacht een beetje inspiratieloos is geworden. Dus doe gewoon lekker wat jou het beste lijkt. Hier ligt alweer enige dagen sneeuw en ook vannacht is er weer een laagje bijgekomen. Gelukkig niet zoveel. Fijne zondag.

    Like

Geef een reactie

