10 jaar


Huize Williams is omgedoopt tot een tiener residentie met de verjaardag van de jongste!
Ik heb even geknipperd met mijn ogen en deze prachtige jongen was gisteren nog een lieve baby van bijna 8 pond en 52 cm.
Mijn makkelijkste bevalling, en na een uurtje liep ik al weer rond en wilde ik graag naar huis.

Maar mevrouw, een oudere moeder(36 πŸ˜‰ blijft zeker een nachtje extra in het ziekenhuis. En zo bedacht ik mij de hele nacht van alles terwijl het kleine jongetje de hele nacht doorsliep.
Het was een mooie,lieve baby die niet van eten hield en een tengere peuter werd.
Vliegensvlug, razendsnel en hartveroverend.

Inmiddels is het een tiener,slaat de arm om mij heen en vraagt geregeld of het gaat. Kan lieve dingen op het juiste moment zeggen en wil niets liever dan de hele dag buiten spelen en rondrennen.
Kijkt vreselijk op tegen Meneer Williams en wil hetzelfde zijn.

Mijn geweldige zoon, van harte gefeliciteerd en nog vele jaren in gezondheid en geluk!

30 thoughts on “10 jaar

  1. Hey ziet er inderdaad uit om op te vreten die zoon van jou. Dan word ik toch wel een klein beetje jaloers hoor en denk ik; ik wil ook zo een zoon. Gelukkig heb ik zo ontzettend van mijn neefje genoten en eigenlijk bij hem zelfde verhaal, makkelijke bevalling, op de uitgerekende datum, altijd lief en tevreden.
    Van harte gefeliciteerd met je kanjer. Op een of andere manier ben ik erg ontroerd door de foto en je verhaal. knuffel.

    Like

Geef een reactie

