Gupta

Lieve Ashok,

Inmiddels mag ik je zo wel noemen aangezien we elke dag toch zeker een uur met elkaar doorbrengen. Jij vertelt veel en ik val van de ene in de andere verbazing. Wanneer heb ik zo”n begripsvolle man ontmoet? Die precies wist hoe ik mij voelde en het kon beschrijven en die vriendelijk bleef kijken ook al lukte de oefeningen niet in 1 keer.

Je laat mij dingen doen die eigenlijk zo voor de hand liggen, maar die zomaar werken, terwijl iedere arts mij aan de pillen wilde hebben, afvallen, gewoon doen of wat dan ook.
Ik geniet van de dagen, sinds ik jou heb ontdekt en merk heel langzaam vooruitgang.

Zo kon ik beren verslaan die al jaren rond mijn bed liepen in de nacht en lijkt het wel alsof de dagen ineens veel langer zijn met leukere dingen erin.
Lieve Ashok, elke ochtend word ik wakker en kijk naar de datum en naar de stappen die ik volg en volgen ga.

Ik ben tevreden en blij je ontdekt te hebben en heb er vertrouwen in dat het goed komt!
Met jou versla ik die amygdala wel!

Dikke knuffel (op afstand) van Mevrouw Williams

13 thoughts on “Gupta

  1. Amygdala??? Ik dacht effe dat je een plantje bedoelde, zo klinkt het in mijn oren als ik het woord lees, maar besef gelijk dat dat toch niet zo moeilijk is om te verslaan (als het een plant zou zijn hè, raak helemaal in de war van mijn eigen zin)…

    Ik heb dus maar even gegoogled wat dat is… Fijn dat je Ashok hebt om er bij te helpen en hij er voor zorgt dat je voelt dat het je gaat lukken.

    Hier een knuffel (op afstand) aan jou!!

    Groetjes Puck

    Like

  2. Hmmmmm, ik zou er jaloers van worden met die nieuwe man in je leven ;-)) Maar ben veel te blij dat het steeds weer wat beter met je gaat.

    Ga zo door lieve schat, ik geloof in jou. (ok ook in Ashok inmiddels).

    Kusssss

    Like

Geef een reactie

