Saai

Dit wordt een saai stukje, zo eentje van alles loopt goed en het lijkt allemaal voorspoedig te lopen en geen noemenswaardige dingen om te vertellen.
Eigenlijk zo”n soort stukje 😉

Hoe gaat het met de kinderen?
Goed, ze doen allemaal hard hun best en de middelste gaat naar Spanje van de zomer met vriendinnen. Vind je dat niet eng? Best wel,maar ja ..17 jaar. Tuurlijk zal ik mijn hart vast hebben die dagen en blij zijn haar weer in mijn armen te sluiten maar ergens komt een punt dat je ze toch los gaat laten.

Oudste ook alles goed? Prima hoor, die gaat goed met haar studie, relatie, poezen en is onlangs 10 kilo afgevallen. Toppertje hoor!

Jongste? Prima, lijkt goed in balans te komen, heeft nog wel moeite met structureren maar komt wel goed onder strakke leiding van mama.

Manlief? Heeft net griep gehad en heeft volgens mij gewoon drie dagen geslapen. Het kon ook gewoon, samen met de kinderen kon ik het voor het eerst in 5 jaar opvangen en kon hij relaxed ziek zijn.

En jij zelf? Goed, ik fiets weer meer, doe leuke dingen, en voel mij goed, op wat spierpijn na door het meer doen 😉
Ben druk bezig sleutelhangers aan het haken voor het afscheid, dat op 15 mei voor mij wordt gegeven.
Eerst wilde ik dat niet totdat oud-collega-vriendin zei, waarom niet, doe iets wat jij heel leuk vindt.
Nu gaan we naar een high tea in een geweldig theehuis in het bos.

Nog doktersbezoeken? Nee,eigenlijk niet. En je lijn, gaat ook goed, nog steeds gestroomlijnd 😉
Round is also a shape 😉

Saai…wat wilt u nog weten?

17 thoughts on “Saai

  1. Inderdaad niks saai, ook gewoon lekker om te lezen. Maar je definitieve afscheid dus op 15 mei. Best moeilijk en spannend toch, ik wilde het in eerste instantie ook niet maar ben achteraf wel blij dat ik het toch heb gedaan.

    Like

  2. Soms is saai gewoon lekker relaxt! Alles gaat dan zijn gangetje… verstand op nul en iedereen draait zijn programma af… lekker toch?

    Haakse!!

    Groetjes Puck

    Like

  3. nou, ik vond het fijn om deze 'gewone' dingen te lezen! 'Gewoon' kan ook boeiend zijn, hangt er vanaf hoe vlot het geschreven is.
    Hoop dat de 'high tea' gezellig wordt, enne succes nog met de haakwerkjes!
    groetjes, Hilde

    Like

  4. Noem dat maar saai. Velen zouden er een moord voor doen!
    Mijn dochter is net 17 geworden. Toevallig zei ik vanavond tegen mijn man dat we haar nog helemaal niet gehoord hebben dat ze met vriendinnen op vakantie wil. Maar ik ga haar niet op ideeen brengen natuurlijk 😉
    En wat een leuk vooruitzicht: high tea met collega's.
    Vergeet niet te genieten van je saaie leven!
    Fijne zondag en liefs
    Kakel

    Like

Geef een reactie

