Net-jutter

Marktplaats schuim ik elke dag af voor het buitenverblijf, het liefst gratis maar anders voor een habbekrats. Regelmatig heb ik goede deals. Meneer Williams gaat er met de auto naar toe en haalt het op en thuis bewonder ik de buit.
Twee prachtige fauteuils, gratis omdat ze ietwat versleten waren aan de armleuningen.
Een mooie hoesje erom, en weer klaar.

Twee laminaatvloeren voor 25 euro, kan de vloer helemaal worden gelegd. Een heuse sofa, een aanrechtblad voor 25 euro, heerlijk vind ik het.
En gisteren liep ik tegen een wintertent aan, voor de jongste, ik mailde met de mensen en kreeg twee alleraardigste mailtjes terug.

Vanmiddag stapten Meneer Williams en ik in de auto richting Olst, daar aangekomen werden we onthaald alsof we dierbare familieleden waren.
We kregen een kopje thee en we hadden een ontzettend gezellig gesprek over van alles en nog wat.
Je zou bijna vergeten dat we een wintertent kwamen kopen.

Alles werd ons uitgelegd en we pakten alles in de auto. Na de man nog veel sterkte te hebben gewenst voor zijn operatie, want inmiddels wisten we dit dus allemaal, reden we weer terug.
We waren helemaal verbaasd hoe aardig deze mensen waren, en het was weer een enorm koopje.
Maar het goede gevoel kwam meer bij de mensen vandaan, zo vriendelijk en warm, ik ging bijna weer geloven in de mensheid 😉

Thuis gekomen vond ik een doosje, ik had voor weinig een hele leuke zomerjas gescoord, wederom een heel lief kaartje erbij in.
Ik ben erg in mijn nopjes, over al deze goede en leuke koopjes en bijpassende mensen 😉

Ook al leveren deze leuke dingen mij thuis de naam netjutter op 😉

13 thoughts on “Net-jutter

  1. Netjutter…ik schoot meteen in de stress toen ik de titel van je nieuwste blog las. Ik was werkelijk bang dat het U*V een nieuw baantje voor je had bedacht…Jij netten jutten en ik ze aan elkaar knopen, konden we samen een bedrijfje beginnen ;p
    Gelukkig ging het heel ergens anders over.

    Like

  2. Lekker netjutter worden genoemd dan 🙂 Geweldig woord trouwens!
    Ik koop ook regelmatig wat op marktplaats en ben als een kind zo blij als het bezorgd wordt. Ik vrees dat het niet over zal gaan. Een heerlijk gevoel dat er overal nog lieve mensen rondlopen, dat is eigenlijk de meest succesvolle “aankoop.” Dat je er nog maar vele mag treffen!

    Like

  3. Heerlijk is dat he? dat goedkoop spullen scoren. Ik ben de laatste tijd actief op Ebay, ik heb al heel wat leuke 'beauty' dingen gescoord voor een klein prijsje. Dat is dan direct ook weer het nadeel van veel thuis zitten, je zou er bijna een -online- koopverslaving aan over houden 🙂

    Like

Geef een reactie

