De date

Een tijd geleden kwam de middelste thuis en vertelde ze over de vriend, van de vriend van haar vriendin ๐Ÿ˜‰
Het was een aardige jongen, en ze hadden elkaar ontmoet tijdens een soort dubbeldate. Hij was toen erg stil mama, maar hij leek mij erg aardig.

Gisteravond had ze de daadwerkelijke date. Ze gingen samen poolen en verder zagen ze het wel. Om half drie vannacht sloop ze het huis weer in en vanmorgen om 9 uur kwam ze big smilend de woonkamer in.
Hij was heel leuk, en heel aardig en hij las ook heel veel , net als zij, en , en..het was heel leuk geweest.
Hij had nog nooit gepoold maar had de dag erover geoefend, 1-0 voor het vriendje zei de jongste heel bijdehand. Maar ik vond het wel iets zeggen over iemand.

Keurig had hij haar thuis gebracht, en had ook alles betaald. Ik genoot van haar vrolijke gezichtje en haar dansende tred.
En mama zei ze heel blij, hij hoopte dat we elkaar weer snel zagen want hij vindt mij ook leuk ;-).

En Abba kan het beter verwoorden dan ik ๐Ÿ˜‰

18 thoughts on “De date

Geef een reactie

