Afscheidscadeautjes

De laatste weken ben ik heel druk aan het haken, nu doe ik dit wel vaker 😉 maar deze keer had ik een deadline en een heel duidelijk doel.
Ik heb voor alle collega”s een sleutelhanger gehaakt. De favoriete kleuren van de collega”s waren mijn uitgangspunt en zo hoop ik een klein beetje haakgeluk over te brengen ;-.

Soms denken mensen dat ik alleen nog maar haak, zo ook mijn directrice. Ze had aan een collega/vriendin gevraagd wat ik nu als afscheidscadeau wilde hebben. Ze dacht zelf aan garen en wolletjes…..
De vriendin vertelde het bedrag en vroeg mij een cadeau te bedenken want dat was wel makkelijker.

Dat vond ik best nog wel moeilijk maar ik heb een cadeau gevonden, een boek en voor de rest wil ik graag bonnen van een tuincentrum, kan ik eens wat doen aan die lap grond bij het huis, genaamd tuin;-).

19 thoughts on “Afscheidscadeautjes

Geef een reactie

