Het afscheid

Voor het eerst sinds maanden betrad ik weer de school en het viel mij 100% mee. Mijn oog werd gelijk getroffen door mijn vaste tijdsschrift en vakliteratuur, Leesgoed. Ook zij namen afscheid 😉
Een gesprekje hier en daar en toen op weg naar het mooie plekje in het bos waar het theehuis staat.

Het was er zo gezellig, de sfeer maar ook met de collega”s. Ik was ontspannen, ik was relaxt, ik vond het super.
Met allemaal een praatje gemaakt, en met de collega die naast mij zat heel veel informatie uitgewisseld, over hoe het is om overal moe van te worden en toch zoveel leuks in je hoofd te hebben.
Hoeveel druk je kan ervaren, en hoe soepel ik een speech afstak terwijl ik in mijn lijf alles voelde gieren.

Hoe verlegen ik werd van al hun complimenten over de cadeautjes en dat ik toch echt,echt de creatieve sector in moest.
Er waren heel veel verschillende theesoorten, en de etagères waren gevuld met de meest heerlijke dingen , ik kreeg een prachtig boek en bonnen voor een tuincentrum!!

Het was een middag die in mijn positieve boekje gaat. Ik verzuchtte al tegen Meneer Williams, waarom was ik nu nooit zo ontspannen met hun toen ik nog met ze samenwerkte?
Vandaag geniet ik na, van de leuke gesprekken, inspirerende woorden en merk ik dat het mij meer doet dan ik dacht.
Maar de directrice vertelde mij al, wanneer en waar ik ook wilde ik was altijd weer welkom en dat doet mij goed.

16 thoughts on “Het afscheid

  1. Je bent een warm mens en dat heb je vandaag teruggekregen! Ik ben blij dat ze zo aan je gedacht en je verwend hebben. Een dag met een gouden randje. En het mooist hebben ze voor het laatste bewaard. Zie je wat voor kanjer je bent?
    Fijne pinksterdagen met veel zon 🙂

    Like

Geef een reactie

