Energie en inspiratieloos

De laatste dagen heb ik erg weinig energie, en ook weinig inspiratie. Ik hang een beetje rond en val zo maar in slaap.
Nu ben ik dit helemaal niet van mezelf gewend dus raakte gelijk in paniek.
Er was iets niet goed.

En dat klopte maar natuurlijk veel minder erg dan ik dacht 😉 Eergisteren was de jongste ineens erg ziek, spugen, diarree en hoge koorts. Gistermiddag kwam de middelste eerder van haar stage en zag er uit als een dweil.
Misselijk en lamlendig en zo moe.
Toen viel er een kwartje..was er soms een klein virus op bezoek in huize Williams??

De rust van het weten dat het een klein virusje was, en niet iets van de cvs of fibromyalgie of…gaf rust en dat klinkt misschien raar maar dat heeft weer van alles te maken met de gupta methode.
Meneer Gupta zegt, als je cvs hebt is je amygdala altijd in paniek, dus je bent altijd in vechtstand en daar word je heel moe van.
Ziek zijn is ook een vechtstand, want je vecht namelijk tegen een virus. (Ik ga hier even heel kort door de bocht;-)

Dus had ik voor mijn gevoel mijn amygdala een beetje onder controle kwam het virus langs fietsen en zorgde voor verwarring in mijn hoofd en lijf.
Na deze kwartjes waren gevallen werd ik rustiger, want ook ik kan gewoon een virusje hebben en daar beter van worden.
Ik werd vanmorgen uitgeruster wakker en ik voelde mij een stukje beter.

Ga ik zo eerst lekker naar de kapper en daarna gaan we het hele weekend naar ons huisje! Heerlijk genieten!!
Wens ik u een fijn weekend!

19 thoughts on “Energie en inspiratieloos

Geef een reactie

