Zomervakantie

Bijna vakantie, nog een weekje en dan trekken wij ons terug voor 6 weken in ons vakantieverblijf!
Ik heb er heel veel zin in, en ik hoop op heel veel mooi weer, inspiratie en gezellige dagen!
De laatste tijden heb ik moeite met bloggen, ben met het heel veel druk en kom er niet zo aan toe.

Het huis is spic en span dank zij onze hulp! Het naaimachientje snort elke dag voor een leuk project, ik snail mail (langzame post) regelmatig en verder gaat het zijn gangetje!
Ik hoop dat u ook een heerlijke warme lange zomer hebt, met veel plezier!

Neem ik vrij tot aan de tijd dat alles weer in het gareel komt na de vakantie!

Fijne vakantie!!!

25 thoughts on “Zomervakantie

  1. Een fijne en zonnige vakantie gewenst! Ik heb hier net de koffers van zolder gehaald. We vertrekken pas maandag maar dan kan ik op mijn gemakje af en toe wat in de koffers mikken.

    Like

  2. Hier moeten we nog een weekje, maar wij gaan zelf niet weg. Wel dagjes weg.
    Ik wens jullie dan ook een hele fijne vakantie toe in jullie huisje en tot na de vakantie.

    groetjes,
    Janneke

    Like

  3. Ik wens je een hele fijne vakantie en mooi weer! Geniet van jullie buitenverblijf. Dankjewel voor al je lieve reacties. Zelf heb ik erg weinig gereageerd de laatste tijd, maar ik lees je blog altijd.

    Liefs Frederique

    Like

  4. Jij ook een hele fijne vakantie. Zal best lukken met dit prachtige weer in jullie nieuwe vakantieverblijf…
    Zorg goed voor jezelf, veel rust, beweging en een berg nieuwe inspiratie 😀
    Liefs en een vakantiegroet van Kakel

    Like

Geef een reactie

