Creatieve zondag

De een heeft zwijmelzaterdag, de ander bespreekt haar boeken op zondag, weer een ander heeft een gastblogger op zondag en toen bedacht ik mij, zondag wordt creatieve zondag op mijn blog.
Daar laat ik u een creatieve uitspatting zien van mijn hand.
Ik heb geen blog meer daarover, ik vind het zo ingewikkeld twee of meerdere bloggen bij houden maar ik wil wel graag laten zien wat ik allemaal maak.

Op facebook verschenen in de haakgroepen de zogenaamde skulls-en spiders sjaals. Ze waren vertaald vanaf een zweeds blog en in eerste instantie dacht ik, dat is niets voor mij. Maar het patroon zag er leuk uit en ik zat in het vakantieverblijf.
Meneer Williams kon geen kant op, en het was zo warm, ik kon alleen maar onder het paviljoen zitten dus een uitdaging was welkom!

Dit is hem geworden! Het is van heerlijke zachte rode acryl gemaakt met een zilverdraadje er door heen geweven. Omdat ik hem op een grote pen heb gehaakt is het nu een omslagdoek geworden. Maar in de winter is het vast een heerlijke warme sjaal 😉

19 thoughts on “Creatieve zondag

Geef een reactie

