creatieve zondag

Deze omslagdoek haak ik voor mijn nicht. Zij vecht op dit moment tegen borstkanker en het is heel heftig. Haar haar is nu ook helemaal uitgevallen en ze is enorm moe.
Ik voel mij zo machteloos en bedacht mij dat het erg lekker is om onder een heerlijke katoenen omslagdoek gewoon even lekker op de bank te kunnen zitten.
Even aan niets hoeven te denken, maar wel de geborgenheid van een omslagdoek om je heen .

De omslagdoek heb ik gehaakt naar het ontwerp van Saar en Mien. Zij hebben het ontwerp vertaald vanuit het engels, het oorspronkelijke patroon heet South Bay Shawlette.
Voor mezelf heb ik er ook een gemaakt, maar van acryl. Deze is van 100% katoen.

Wens ik iedereen een fijne creatieve zondag!

10 thoughts on “creatieve zondag

  1. Mijn schoonmoeder heb ik met een gekochte omslagdoek verwend. Ideaal om over de schouders te slaan als ze even overeind ging zitten in bed, of om 's nachts om haar koude voeten te wikkelen. Niet alleen bijzonder handig maar ook ontzettend lief van je!

    Like

Geef een reactie

