Creatieve zondag

Regelmatig haak ik grannies en deze ruil ik dan met verschillende mensen. Ik heb ook een aardige verzameling grannies liggen die ik overal voor kan gebruiken.Soms haak ik gewoon wat grannies in 1 kleur omdat ik dan wat wil haken maar geen doel heb. Dit laatste komt echt heel zelden voor bedenk ik mij 😉

Een tijd geleden kreeg ik het verzoek van mijn zoon voor een deken voor zijn knuffels. Ik dacht, help dat is wel een hele klus maar hij had het al bedacht. Van alle grannies die ik had zou hij een deken samenstellen.
Hij zocht in mijn bak met grannies een aantal bij elkaar en ik moest er nog maar een paar bij haken voor de rand.
Ik moest de grannies met rood samen haken want rood is zijn lievelingskleur.
Zo gezegd, zo gedaan, ik heb de om de deken nog een rand vasten gehaakt en voila, een deken voor de knuffels.

Hij is er ontzettend blij mee en ik vind het een leuke vrolijke deken. Het is een kleintje maar het leuke is dat het nu naast zijn bed ligt en het staat ontzettend leuk.
Superblij is hij ermee en daar deed ik het voor 😉

11 thoughts on “Creatieve zondag

Geef een reactie

