Creatieve zondag

Dit is de eerste sjaal die ik voor het nieuwe seizoen van LeSjaal heb gemaakt. De sjaal is gemaakt van big delight van drops en is heerlijk zacht. Het is 100% merino wol.
Ik werd helemaal verliefd op de kleuren, tea rose 😉 en had in eerste instantie geen speciaal model in gedachten.
Toch vond ik dat bij deze kleuren meer roezen en froezels moesten en dat is het ook geworden.

Hij is ruim 1,5 meter lang en gehaakt op pen 5. Zelf vind ik het kleurverloop erg mooi.
Ik denk dat de sjaal mooi past in de nieuwe winterkleuren, want ik heb veel roze en grijs zien hangen in de winkel.

8 thoughts on “Creatieve zondag

  1. Ooooo! Ik zag toevallig een paar dagen geleden een vrouw lopen met zo een soort sjaal, maar dan in het beige. Ik vond 'm ZO leuk dat ik dacht: 'ik ga haar vragen waar ze hem gekocht heeft' maar uiteindelijk deed ik het niet. Ik ging op internet naar zo'n soort sjaal zoeken en zag 'm nergens. (Niet bij Wehkamp in elk geval, mijn favoriete internetwinkel!)
    Is het heel moeilijk om deze te maken? Want dan ga ik het misschien toch ook maar proberen.

    Like

Geef een reactie

