Inspiratieloos

De laatste dagen ben ik nogal inspiratieloos, ik ben eigenlijk enorm druk met van alles en nog wat thuis en met afspraken buiten de deur.
Zo verfde ik de eetkamer en de kamer van de jongste, zo fiets ik elke dag ergens naar toe en wandel ik nu weer s”morgens zelf met de honden.

Ik schreef een boze mail naar de politie voor de tigste keer met een klacht over de buurjongen en zijn sociale werkplaats waar tegenwoordig dag en nacht aan auto”s wordt geklust.
De overlast is zo erg dat wij al in gedachten het huis aan het verkopen zijn 😦 Maar zoals ik ook al aan de politie schreef, wie wil dit huis kopen voor een leuke prijs, wie wil hiernaast wonen…

Ik keek leuke series, ik ging naar zwemles met de jongste, inmiddels al voor C, en ze denken dat hij in november hier al voor af kan zwemmen!
We gingen naar Duitsland om te tanken en boodschappen te doen en besloten Nederland voorlopig maar even links te laten liggen qua benzine (-20 cent per liter bij onze Duitse buren) , boodschappen, voor een week 48 euro (en wij zijn lekkerbekken hoor! Ik kocht leuke kleding voor mezelf voor een habbekrats.
We mopperden tegen elkaar dat we ooit toen we dachten we doen het , in Duitsland hadden moeten gaan wonen.

En ga ik aanstaande zaterdag naar Groningen, naar de brei en haak dag , maar eigenlijk om heel veel mensen te gaan ontmoeten. Ik heb leuk gezelschap en we hebben er zin in.
Als klap op de vuurpijl maakten we vandaag de afspraak met de klusjesman voor het afmaken van de keuken.

Teruglezend valt het mij eigenlijk wel mee hoe inspiratieloos ik ben 😉

21 thoughts on “Inspiratieloos

  1. Nou..ik vind je niet inspiratieloos…zowat bijna elke dag een super verhaaltje hier…nee, hier zijn we inspiratieloos, 2 blogs waar al lang niets meer op gebeurd is, en er gebeurd ook niet veel meer hier, zelfs geen sokken breien 🙂

    Like

  2. Haha toen ik je titel las dacht ik; ik schrijf over mijn kwaaltjes dus heb ik altijd inspiratie maar je hebt geen tips nodig je doet veel en schrijft er leuk over en man, wat een hel die buren. Veel liefs en rust toegewenst.

    Like

  3. Die buren zijn een regelrechte ramp, gisteravond weer de politie gedaan en melding gemaakt. Een vriendin van ons is agente en heeft ons aangeraden te blijven melden en mailen maar wat vervelend is dat…over onnodige energie gesproken!

    Like

  4. Vreselijk, die buren!
    En dat wonen in Duitsland is echt fijn hoor: profiteren met tanken en boodschappen doen daar waar het op dat moment het voordeligst is, dat doen wij iedere dag of in ieder geval een aantal keren per week 🙂

    Like

  5. Inspiratieloos? Alleen dan wat schrijven betreft, want de rest gaan gewoon door bij jou. Alhoewel: gewoon. Een jaar geleden had je niet kunnen bedenken dat je dankzij meneer Ashok Gupta zo ver zou komen! Geniet dus van alles wat je doet. Schrijven kan altijd nog… Fijn weekend in Groningen 😀

    Like

  6. Nou, echt inspiratieloos kom je niet over hoor! Bovendien: met alles wat je aan het doen bent staat je hoofd er soms even niet naar, dat kan haast ook niet anders. Al met al heb je zelfs geheel inspiratieloos toch weer een leuk blogje in elkaar gedraaid!

    Like

Geef een reactie

