Creatieve zondag

Deze tas vind ik een van mijn leukste creaties. Het was totaal niet moeilijk, ik haakte een vierkant, voerde deze, naaide beugels erin en klaar.

Voor de versiering maakte ik er een aantal bloemen op, met een bloemenmaker. Erg leuk resultaat maar veel werk. De bloemenmaker bestaat uit tig pinnetjes die je bij iedere bloem er uit haalt en weer opnieuw in de bloemenmaker moet stoppen.

De tas voerde ik met een hele zonnige stof met zonnebloemen en klaar voor gebruik. Maar het gebruik viel helaas ietwat tegen, de zijkanten zijn vrij ruim , dus een tassenroller kan er zo bij.
Ik moet eerlijk zeggen , dat ik hem beter wat kan aanpassen zodat hij wat beter dicht blijft, aan de andere kant, ik neem niet veel mee in deze tas wat ook weer een voordeel kan zijn 😉

15 thoughts on “Creatieve zondag

  1. een anti-inbraaktipje..Als je aan beide kantjes 2koordjes of lintjes maakt kun je de tas dichtstrikken en zo de tas minder inbraakgevoelig maken.
    Een ervaringsdeskundige.Anneke*

    Like

  2. Prachtige tas heb je gemaakt!! ook de binnenkant lekker fleurig…
    (ben hier nog steeds bezig met de tas, wilde hem voor kerst af, heb dat inmiddels verschoven naar volgend voorjaar ;-))

    Like

Geef een reactie

