De koek is op

Al hele lange tijd merk ik dat ik weinig inspiratie heb, en aan de andere kant heb ik veel inspiratie maar kan ik er niet over schrijven omdat er mensen mee lezen waarvan ik denk, ik wil juist niet dat jullie het lezen.
Ik zit ook steeds beter in mijn vel en doe veel meer dingen en ik merk dat het bloggen er bij in schiet.

Vaak raffel ik een stukje af en denk dan, ..is wel goed zo terwijl ik dat niet leuk vind en ook niet mijn bedoeling is.
Dus …ik ga u verlaten, wie weet kom ik ooit terug onder een andere naam of in een andere verschijning 😉

Ik wil u allemaal bedanken voor alle steun, lieve, ondersteunende, opbeurende woorden tijdens mijn lange ziekteproces.
Voor alle leuke, grappige, lieve, ontroerende, scherpe reacties die ik de laatste jaren voorbij heb zien komen!

Zoals ooit een sprookjesfiguur zei tegen onze kinderen, Dag als het mag!

39 thoughts on “De koek is op

  1. Nou Mevrouw Williams dat vind ik toch bijzonder jammer; blogland zal je missen en stiekem hoop ik dat je toch weer op een ander huisnummer een blogje start. Laat je me dat dan weten? Zo niet wens ik je hoe dan ook alle goeds. Dusse dag … dat mag 🙂

    Like

  2. Ben een beetje verbaasd eigenlijk !Maar als het goed met je gaat en je bent bezig met andere dingen doen is het heel mooi!! Het ga je goed samen met je gezin.Ik laat je blog in mijn lijst staan voor het geval!!
    Liefs Elisabeth

    Like

  3. Nondeju, jij bent de 3e blog in een week tijd die ermee gaat stoppen. Begin nu toch te denken dat het aan mij ligt.

    Bedankt voor de blogs die ik van je heb mogen lezen. Ik volgde je nog niet zo lang maar heb er wel van genoten. Het ga je goed.

    Like

  4. Wat verschrikkelijk jammer, maar wat een ontzettende fijne reden om er de brui aan te geven: het gaat hartstikke goed met je! Blogland zal nooit hetzelfde worden zonder jou, dus als je weer stiekem begint, houd ik me aanbevolen. Ja, je mag zeker: succes met alles wat je aanpakt. Dag, dag, het ga je goed.
    Liefs Kakel xxx

    Like

  5. Eeeeeehhh das jammer, ik lees je postjes zo graag, je hebt een leuke schrijfstijl, en het is gewoon ook allemaal 'waar' wat je schrijft….en ga zo maar door.
    Ik zal je gaan missen….

    Like

  6. Nou, dat is toch wat. Kom ik voor de eerste keer op je blog, is het meteen de laatste. Mooi dat het zo goed met je gaat dat je het bloggen niet meer nodig hebt, maar toch. Een mooi en goed blog is nooit weg. Of eigenlijk wel dus. Toch jammer, maar het ga je goed!

    Like

  7. Oh nee!! Wat jammer!!! Ik lees al een tijd mee en beleefde er veel plezier aan. Ik leefde helemaal mee met jou en je familie. Ik wens je alle goeds!
    A-C

    Like

Geef een reactie

