creatieve zondag

Had ik de laatste maanden voordat ik een pauze nam nog wel eens moeite de creatieve zondag te vullen, kan ik nu weken vooruit 🙂
Ik ben erg creatief, ik moet zeggen het heeft ook een therapeutische waarde,als ik bezig ben, hebben mijn handen geen tijd om iets in mijn mond te stoppen en mijn hoofd is ook flink afgeleid. Nu is dit nu niet meer de issue maar in het begin van het omgooien van mijn levensstijl merkte ik hoe makkelijk ik van alles in mijn mond stopte.

Ik dwaal af.., afgelopen week kwam ik een geweldig patroon tegen! Ik was razend enthousiast en roofde de wibra en de ah leeg van wol en tassen.
En ik haakte de inmiddels beroemde (onder de haaksters) sastas!

Deze wordt gehaakt rondom een jute tas van de ah. Zo is de tas lekker stevig en decoratief. Uiteraard haakte ik er gelijk meerdere en ik heb nog vele ideeen in mijn hoofd.
Dit exemplaar heb ik voor mijn moeder gehaakt, die wilde graag een rood-roze versie.

Voor mezelf haakte ik een geel blauwe versie.

.

Ik nam hem mee naar de zwemclub en de fitness en de dames waren heel enthousiast erover, dat vind ik uiteraard erg leuk.
Nu ga ik er een voor de oudste maken met een prachtige steek, maar eerst mijn i promised you pineapels shawl afmaken!

Fijne zondag!

10 thoughts on “creatieve zondag

Geef een reactie

