Creatieve zondag

Buuf, buuf , in paniek draai ik mij om. Mijn overbuurvrouw komt op een drafje naar mij toe. Wat heb je een prachtige omslagdoek om.
Gelukkig geen enge dingen maar een compliment!

Ik moet zeggen, het is een echte blikvanger, deze zelf ontworpen omslagdoek. Gehaakt van fenna wol (wol fans weten dat dat het garen van de wibra is , waar woekerprijzen voor werden geboden op internet ;-).

Hij draagt heerlijk en is niet te warm, inmiddels heb ik een hele stapel omslagdoeken gehaakt, voor iedereen die bij ons in de tuin zit is er wel eentje , man of vrouw maakt niet uit 😉

12 thoughts on “Creatieve zondag

Geef een reactie

