Creatieve zondag

Wat duurt deze zomer lang…komt vast omdat ie zo vroeg begonnen is, zo rond vorig jaar zeker. Geen goede winter, een warm voorjaar en nu ook al weer zoveel warm weer. En helaas dat komt mij niet ten goede.
Ik vecht al weken tegen een vreselijke neerslachtigheid en somberheid. Inmiddels heb ik maar mijn medicijnen genomen om deze zomer een beetje te kunnen doorstaan.

Daarom ben ik erg blij met Berta, zij schijnt een vroegtijdige herfst in te laten zetten. Maar gelukkig helpt mijn creativiteit mij een beetje om vrolijk te blijven 🙂

Ik haakt voor de oudste een zogenaamde sastas. Nu heeft u die de laatste weken al vaker zien langskomen maar deze is in groovygahn steek. Ik was zo weg van de steek dat ik dacht, daar wil ik een tas van maken.
De oudste leende zich daar gelijk voor, die wilde wel een tas in deze steek en kleuren.

Ze is ontzetten blij met het resultaat en ik ook :-). Maar ik laat nu even de sastassen voor wat ze zijn, want anders vind ik er niets meer aan en ik heb nog wel veel leuke inspiratie voor de tassen 🙂

Wens ik u een goede zondag !

8 thoughts on “Creatieve zondag

Geef een reactie

