Waar was ik?

Dat vraag ik mezelf regelmatig ook af, waar was ik? Met name aan het einde van de dag. Wat ik dan allemaal heb gedaan dat de dag weer zo snel door mijn vingers is heen geglipt. En het is niet negatief, eigenlijk is het heel positief want ik verveel mij nooit. Lig niet uren op de bank (correctie ..voor een detective wil ik een uitzondering maken ;-).

Soms benauwd het mij wel dat het zo snel gaat. Als ik hoor van mensen die ziek zijn of sterven denk ik altijd, veel genieten hoor want je weet nooit wanneer het stopt. Maar of dat de reden is, dat mijn dagen zo snel gaan? Geen idee eigenlijk.
Heb ik geen inspiratie om te schrijven, eigenlijk wel, als ik met de honden loop bedenk ik prachtige blogs in mijn hoofd. ‘

Over hoe prachtig de natuur verandert en dat we nog steeds veel wandelen. Dat ik een nieuw sportmaatje heb, zomaar ontmoet tijdens fitness en dat we zoveel overeenkomsten hebben dat het soms eng is 😉
Dat de oude hond echt oud wordt en ik soms wel eens heel voorzichtig denk dat er ooit een tijd gaat komen dat ie er niet meer zal zijn (maar nu nog even niet).
Dat mijn beste vriendin eerst haar vader dit jaar naar een verzorgingstehuis heeft moeten brengen omdat de dementie zo heftig was dat het niet meer te doen was thuis en dat haar schoonvader nu op sterven ligt, kanker helemaal uitgezaaid en dat hij zo aan het leven vast houdt.

Mijn oud collega”s die bellen en vragen of ik een keer langs kom op school en dat ik soms twijfel, dat ik soms denk ik dat vast wel een ochtend. Maar het toch weer niet doe omdat ik bang ben mezelf teleur te stellen.
Dat we de eetkamer gaan renoveren omdat het echt nodig is, en dat ik best wel tegen de klus opzie maar uitkijk naar het resultaat.
Dat een andere vriendin voor de tweede keer oma wordt, en ik dat voor haar erg leuk vind maar toch wel heel blij ben dat mijn meisjes zo hard aan het leren zijn.

Dat we een overwegen een nieuw scheurijzer te kopen, een kleiner exemplaar omdat we inmiddels nog maar 1 kind regelmatig meenemen. Gek idee als je altijd met meerdere kinderen op pad ging. Dat meneer Williams heel druk bezig is met een super leuke sollicitatie binnen het geel/blauwe bedrijf.

En dat ik nu heel snel onder de douche spring omdat de mannen zo thuis komen met een nieuwe vloer en ik mijn geliefde plekje voor een paar dagen moet afstaan!

Fijne zondag!

10 thoughts on “Waar was ik?

  1. Ik heb de laatste tijd ook zo het gevoel dat de tijd vliegt en dat het leven aan me voorbij racet. Vorige maand werd een van mijn beste vriendinnen oma en opeens voelde ik me ook heel oud. Waar blijft de tijd?

    Like

  2. Geloof het of niet, maar ik was net van plan je een mailtje te sturen omdat je zo stil was… Gelukkig heb je geen tijd om te bloggen, de beste reden die er is!
    Misschien komt het omdat je een heel lange tijd hebt gehad dat je niet uit de voeten kunt, en je nu volop aan het leven bent.
    Of we kunnen gewoon met zijn allen de tijd niet bijhouden, want het lijkt wel alsof ie door je vingers glipt.
    Liefs Kakel

    Like

  3. Ik probeer elke dag even blogjes te lezen, lukt dat niet dan weet ik dat ik het eigenlijk te druk heb. Dan ga ik niet gelijk door mijn tijdlijn maar eerst extra lange ronde met Guus en soms is de dag alweer voorbij. Succes met klussen; na afloop zij we altijd weer blij maar in de rommel zitten pff..

    Like

Geef een reactie

