Verheugen

Aankomend weekend gaan wij samen weg. Dat is voor ons een unicum, ik denk dat ik de weekenden alleen weg op 1 hand kan tellen.
In het begin waren de meisjes klein en al gauw hadden we ze altijd. Ook als ze een weekend naar hun vader waren durfden wij het niet aan om weg te gaan. De keren dat Meneer Williams de meisjes op moest halen omdat er problemen waren zijn helaas niet op een of twee handen te tellen.
De jongste kwam en als je zonder drie kinderen weg wil en ze allemaal wil onderbrengen is dat best een toer.
De jaren van ziek zijn volgden maar nu …is het showtime!

De oudste komt hier logeren, en ik heb al hele leuke plannen gehoord. Zelf gaan wij naar de kop van Groningen in een heerlijk luxe huisje met ontbijtservice en een zwembad/sauna op loopafstand.
Ik heb ouderwets voorpret, we hebben ook hele leuke plannen.

Zo gaan wij naar midwinterwol, dat is een wol festival (en voor wie zich zorgen maakt..ook Meneer Williams vindt dat heel leuk;-).
We ontmoeten onze favoriete Groningse en Drentse vrienden, we gaan naar de Zweedse kerstmarkt in Slochteren en ik zag ook nog en ook nog..(hier riep Meneer Williams halt). Maar deze twee dingen staan zeker op de agenda, en lekker genieten van even ,geen druk gezin zijn met kinderen, honden, konijn en vele verantwoordelijkheden.

Nog twee drukke dagen voor de boeg met proeflessen voor de jongste op zijn tot nu toe favoriete middelbare school, een demonstratie zwemles omdat hij weer een diploma (hiep hiep hoera) heeft gehaald.

Als u vrijdag een witte Up , zeer redelijk nieuw, met twee stralende gezichten ziet rijden..dan weet u wie dat zijn!

20 thoughts on “Verheugen

  1. het eerste stukje van je verhaal kan zo de mijne zijn ,als ik aan die tijden terugdenk word ik nog verdrietig/boos/u-name-it……
    maar we leven in het heden 😀 (meest dan toch) dus fijne weekeinde en geniet ervan! xx

    Like

  2. Leuk!! Huisbakker en ik zijn nog nooit samen een weekend weg of op vakantie geweest, geeft niets hoor, maar reden waarom wel.. Gezien de gezellige situatie met ex was logeren waar dan ook geen optie en inmiddels blijven ze gewoon liever thuis maar . . .laat ik jongste nog altijd liever niet alleen terwijl oudste op kamers zit. Nog paar jaartjes en dan hoop ik net als jij even van samen te genieten.

    Like

Geef een reactie

