Het beste van 2014

Wacht..voordat u denkt, nee he ze gaat alles opsommen uit 2014..want dat gaat ze dus niet doen

Want dit is namelijke het hoogtepunt uit 2014..ik ..en op deze foto..24 kilo minder..in een jurkje..alleen op op vakantie met een vriendin.
Dan zeg ik al zoveel in 1 zin over 2014!
Voor het contrast heb ik die andere foto erbij gezet 😉 op een snikhete dag in een lang vest, grote broek en zo geen raad met mijzelf weten…

Wens ik u een hele fijne jaarwisseling en voor 2015 alle goeds, liefs en alles wat ik u wil wensen!

17 thoughts on “Het beste van 2014

  1. Zóveel nieuws in één zin: ik doe het je niet na 🙂
    Je hebt het toch maar mooi gefixt. En het was een topweekend. Lieve mevrouw Williams, dat 2015 maar een aaneenschakeling van mooie momenten mag worden. En anders wel een gezond en liefdevol jaar.
    Liefs Kakel

    Like

Geef een reactie

