Vlog 2

Heel enthousiast maakte ik mijn eerste vlog en ik dacht , hup volgende week nummer 2 er achter aan. Maar toen brak de vakantie aan en het huis liep vol.
Iedereen hing thuis en het was warm…mijn energiepeil vloog naar beneden. Iedere week dacht ik, deze week maak ik een vlog maar iedere week dacht ik nee..dit wordt m niet.

Inmiddels is de jongste naar de brugklas, spannend hoor! Hij gaat met de trein twee plaatsen verderop en dat vond ik mega eng en spannend. De dag voordat hij zou gaan bedacht ik mij dat de spanning wel erg hoog was, kon hij niet gewoon in onze eigen plaats blijven?
De eerste schooldag reisde zijn zuster met hem en s’middags pikte zijn andere zuster hem op.
Hij was vol leuke verhalen, hij vond het mega leuk en niet zeuren moeder, hij kon prima alleen met de trein.

En dat gaat ook goed, tuurlijk vind ik het nog eng, en moet ie berichtjes sturen als hij is aangekomen maar verder gaat het eigenlijk heel goed. Hij vindt het ontzettend leuk, pakt de leerstof prima op en ..heeft al een vriendinnetje..zo leuk allemaal. Al die onrust van mij, ..moeders 😉

De middelste kwam thuis van haar vakantie en ging weer druk aan het werk, inmiddels gaat zij beginnen aan haar laatste jaar mbo. Volgend jaar wordt weer een feestjaar. De oudste studeert af voor haar master en de middelste rond het mbo-4 af. Die schoenen blijven maar voor mij uit lopen hoor want van trots kan ik ze bijna niet meer aan 😉

Ik zal de link van mijn vlog hier neer zetten en als u gaat kijken heel veel plezier en de winnaar van de give away van mijn vlog komt van dit blog heb ik gezien ,dus als je mij wilt mailen?
Veel kijkplezier, ook als u niet van handwerken houdt en denkt waarom heeft Mevrouw Williams haar rijbewijs niet, zou ik zeker kijken !

https://www.youtube.com/watch?v=VDNJy7g3Wh0

22 thoughts on “Vlog 2

  1. Wat ontzettend leuk je zo te zien, na ál die jaren was ik toch wel erg benieuwd naar hoe je zou praten en bewegen enzo. Ooit hadden we een halve date omdat je in de buurt zou moeten zijn, maar die ging niet door. Dus moet ik het hier maar mee doen voorlopig 😉

    Like

  2. Joepie…Volgens mij ben ik die Marian zonder n…
    Wat een inspirerend vlog had je weer, ik zou spontaan ( mijn oude hobby) haken weer op gaan pakken en het lingerie naaien en kantje per week borduren aan de kant zetten..tja, ik heb jammer genoeg geen tijd om alles te willen doen.. komt misschien nog wel.. maar voor nu ben ik erg blij met de oude
    bladen, daar ben ik ook al een verzamelaar van…(waarvan niet eigenlijk) moet je ook nog zeggen dat je er prachtig uitzag….en knap hoe je een half uur zo vol kunt praten…

    Like

  3. Ik snap je helemaal! Als moeder kun je je echt zorgen maken over dit soort dingen. Mijn jongste is ook op de middelbare school begonnen, en bij hem maak ik me zorgen over de fietstocht er naar toe… De trein is nog een stukje spannender. Fijn dat het zo goed gaat!

    Huisvlijt

    Like

  4. Prachtig wat je maakt. Ik ben zelf ook altijd creatief bezig. Ook met haaknaald 😉 oa. Erg leuk om te zien!
    En ja dat zorgen maken, gaat het allemaal goed niks aan de hand, maar als het even anders gaat of nieuw is moet je er weer aan wennen. Volgens mij universeel moeder probleem 🙂

    Like

  5. Een hele geruststelling dat het goed gaat met je brugpieper! Toen mijn dochter naar de brugklas ging, moest ze het dorp uit. Dat vond ik al een aderlating.
    Tijdens het kijken naar je vlog kreeg ik meteen jeuk in mijn handen om aan de slag te gaan. Mens, wat doe je dat hartstikke knap. En leuk. En zo lang rustig praten. Mijn dubbelle en dwarse complimenten 🙂
    lieve groet

    Like

  6. Met verbazing zitten kijken hoelang jij tegen een camera kunt praten. 😉 Ik heb weer met plezier gekeken. Omdat ik een koukleum ben (gekomen na een zekere periode 😉 ) zou ik graag de streng merino winnen.
    Fijne vakantie en veel plezier met het schatgraven in de wolwinkels.

    Like

Geef een reactie

