Wat te doen?

Eigenlijk ben ik al heel lang inspiratieloos. Ik blog zo af en toe wat maar ik merk dat ik heel vaak moet zoeken naar onderwerpen.
Het heeft er ook mee te maken dat ik weet dat ik bepaalde bezoekers heb die eigenlijk totaal niets te zoeken hebben hier maar meelezen om zo bepaalde dingen te weten te komen.
Ze denken blijkbaar dat ik hele verhalen ga opschrijven hoe ik mij erger of dat ze slecht zijn of geen idee…
Hoe weet ik dat deze bezoekers er zijn..ze laten namelijk via andere kanalen berichten doorsijpelen waarvan ik weet dat ze het alleen via deze weg kunnen weten.

En ik heb geen geheimen, heb ik ze wel dat schrijf ik ze hier niet op. Ik erger mij, verwonder mij, ben blij maar diepste geheimen ga ik niet delen met het internet.
Dat leidt er toe dat ik eigenlijk weinig schrijf en dus nadenk over het bloggen, of ik het überhaupt wil blijven doen of dat ik onderduik zoals ik in eerste instantie met dit blog ook deed.

Ik werd namelijk Mevrouw Williams omdat ik geen zin had in bemoeienissen, in vage klachten over wat ik schreef. Zelfs op het matje werd geroepen omdat ik volgens deze personen te veel schreef, vertelde.
Vandaar dat ik ook ga nadenken wat ik ga doen, want ik vind schrijven nog steeds heel leuk maar als maar dat gegluur van die vage types daar pas ik voor.

Wens ik u fijne feestdagen en een heel goed 2016 en mocht ik weg zijn..wie weet stuur ik u een uitnodiging als Tante Mien die blogt vanuit Harlingen en op een prachtige boerderij woont met veel schapen 😉
Of snelle Betsy die een flitsend penthouse bewoond en eigenlijk veel te druk is om te bloggen maar het toch doet 😉

21 thoughts on “Wat te doen?

  1. Allereerst wens ik je gijne feestdagen met mensen die je dierbaar zijn. En ik hoop dat je als 'andere persoon' wel verder gaat met bloggen want ik vind het zo gezellig om mee te lezen!

    Like

  2. Wat jammer dat je niet gewoon vrij kunt schrijven en ik hoop dat je toch gewoon door zal gaan .Ik lees graag bij je ondanks dat ik misschien niet altijd reageer .Mocht je Stien Bets of wie dan ook worden hoop ik dat ik mag blijven lezen ,ik heb moderatie dus je kunt bij mij vrij uit schrijven in reacties.Ik wens jou en je gezin heel mooie dagen
    Elisabeth

    Like

  3. Ik zou stoppen met dit blog en lekker onder een andere weer ergens beginnen. Het moet dan wel heel toevallig zijn dat je 'bekenden' je dan weer vinden, dus je zult dan vast weer met plezier bloggen.
    Je 'verhuizing' zou ik wel jammer vinden want ik lees hier graag.

    Like

  4. Ik hoop dat je blijft bloggen, al is het onder een andere naam. Ik geniet van je logjes, maar ik begrijp je ook wel. Heel vervelend als mensen meelezen en je er op aanspreken.
    Ik wens je hele fijne kerstdagen en een mooi en gezond 2016.

    Liefs Frederique

    Like

  5. Zo ging het bij mij ook. Op de duur kan of durf je niet meer te schrijven wat je eigenlijk wil. Ik begrijp je helemaal. Misschien een nieuwe blog starten.. ?
    Hopelijk mag ik je blijven lezen.

    Like

Geef een reactie

