Verhuizing

Afgelopen maandag is mijn blog verhuisd naar wordpress. Ik was niet ontevreden over blogger, maar ik wilde ook wel eens over dingen kunnen bloggen die niet voor iedereen zijn ogen is bestemd.

Ik heb al eens geschreven, enorme geheimen ga ik niet delen op internet maar ik heb soms wel eens puntjes waar ik over wil bloggen en ik niet iedereen bij wil hebben.             Dus wanneer u hier een blogje gaat aantreffen met wachtwoord , vraag gerust om het wachtwoord . Of ik het geef is een tweede 😉

Nu moet ik wel zeggen, dat ik wordpress wel makkelijker vind werken qua opmaak en dergelijke. Ik las het wel eens bij anderen maar ik vlieg er qua opmaak veel sneller doorheen dan bij blogger. Dat vind ik wel heel prettig, ik ben geen digibeet maar soms vind ik al die acties om tot iets te komen wel ingewikkeld en ik ben nogal van de hup aan de slag ….soms iets te snel hup aan de slag 😉

Ga ik nu weer verder met de Williams huisstijl want ik ben ook nog eens heel perfectionistisch.

 

7 thoughts on “Verhuizing

  1. Een verhuizing dus om dezelfde reden. Als blogger slotjes had uitgedeeld, was ik niet eens verhuisd want na dik 5 jaar was ik toch wel gewend aan mijn huisje. Wel nieuwsgierig met welk programma jij je header maakt, want daar ben ik sinds de verhuizing nog niet aan toegekomen.

    Like

  2. Zelf heb ik een tijdje geblogd op W P met een wachtwoord en een tijdje vond ik dat wel prettig met slechts een paar volgers .Toch vind Blogger persoonlijk fijner om mee te werken . Succes hier ,maar dat zit wel goed denk ik .
    Groetjes Elisabeth [ She ]

    Like

  3. Ach, zo’n verhuizing is voor mij niet lastig, dus ik volg wel. Wel lekker hoor, meeverhuizen maar geen dozen inpakken en poetsen. 😉

    Like

Geef een reactie

