Desillusie

Laat ik als eerste beginnen met jullie te bedanken voor alle lieve reacties die ik heb ontvangen naar aanleiding van mijn vorige blogbericht. Ik kreeg zelfs een melding van wordpress dat mijn statistieken door het plafond gingen. Achter de schermen kreeg ik ook veel lieve maar ook hele nuttige berichten over de kliniek die ik wilde gaan bezoeken.

Want helaas..is het van de baan. Ik kreeg namelijk te horen dat diegene die aan het roer staat een arts is die vanwege seksueel misbruik was geschorst en nu via een slinkse weg weer aan het werk is. En dan houd het voor mij direct op.

De betreffende meneer heeft het toegeven, en gezegd ik was fout, en heeft zeer zeker een straf gehad maar voor mij is het dan over. Er zijn dingen ,als iemand dat gedaan heeft is het voor mij direct over. Seksueel misbruik is er daar een van.

Uiteraard was ik verdrietig want ik had best wel veel hoop er op gezet maar soms zijn dingen zoals ze zijn. En kijk ik verder, want er is 1 ding heel belangrijk in mijn weg tot mogelijk herstel en dat is vertrouwen in een arts. Met deze achtergrondkennis kan ik dat niet hebben.

Ga ik u vandaag verblijden met wat leuke dingen, zoals dat mijn ene meisjeshond , die met de witte snuit nu graag in konijnenholen graaft, en dat ik begonnen met een prachtige deken te haken waar een heel mooi en ook triest verhaal achter zit. En dat ik bezig ben met een andere deken te haken waar het verhaal van Frida Kallo achter zit. Dat meneer Williams volgende week 40 wordt. Dat we dan met z”n allen gaan high teaën.  Dat we een heuse echte schoonzoon erbij hebben van de middelste die uiteraard ook mee gaat naar de high tea. Dat vandaag de zon schijnt en ik lekker ga wandelen in het bos.

Een hele fijne dag en ..ik ben blij met jullie en jullie medeleven en berichten!

15 thoughts on “Desillusie

  1. Lieve mevrouw Williams, ik had je zo graag een ander bericht willen sturen over deze arts. Ik kan me voorstellen dat t een bittere pil is.
    Je focust op de fijne dingen en dat is goed. Misschien is de grootste vooruitgang wel t nemen zoals t komt en er op zijn tijd een gupta meditatie tegen aan te gooien . dat helpt mij toch nog altijd t beste. X

    Liked by 1 persoon

  2. Gatver!! Kan niet waar zijn!! Wat een desillusie 😢😢😢 maar ik weet. . Je blijft verder zoeken. . Je geeft de moed niet op! Want jij bent zooooo sterk! Geniet van je konijnenhol gravende meisjes. Pak de dag met je stralende lach. Je bent zo’n mooi mens. Xxx

    Liked by 1 persoon

  3. He bah wat een tegenvaller .Gelijk heb je door zo iemand zou ik ook niet behandeld willen worden .Ik hoop dat er een toch nog eens een andere optie op je weg komt .En gezellig met zijn allen een High Tea .
    Groetjes Elisabeth

    Like

  4. Oei, dat is niet best. Zou ik ook geen vertrouwen in hebben…

    Off topic: ik had vorig bericht gemist. Geen idee waarom, maar in mijn bloglovin overzicht vind ik jouw blogs vaak neit teruig?! Moet even zoeken hoe of wat. Maar geloof me dat het geen desinteresse van mij is als ik niet lees/reageer…

    Like

  5. O nee, al je hoop opnieuw de grond ingeboord. Kleine troost dat je er nu achter komt en niet als je al onder behandeling bent. Ik hoop echt dat deze ervaring snel naar de achtergrond verdwijnt. Hou je taaie lieve Mirjam.

    Like

  6. Waardeloos, maar ik begrijp ook dat je in zo iemand geen vertrouwen kunt hebben. Wens ik jou voor vandaag een fijne dag met een zonnetje, wandelingen met je hondenvriendjes en veel haakplezier. 😘

    Like

  7. Jammer dat het zo gegaan is. Maar wel begrijpelijk dat je er geen vertrouwen in hebt. Raar eigenlijk, zulke mensen op zulke plaatsen………

    Like

  8. Oei, ik kan me voorstellen dat het voor jou ‘einde oefening’ is met zo’n man aan het roer! Brrrr…. zou ik ook niet tegen kunnen! Maar het is wel balen dat die deur is dichtgegooid! 😦
    Ik heb jaren geleden met een meisje (jonge vrouw) in de klas gezeten die op een verschrikkelijke manier ME had. Ik weet dat ze niet volledig beter is, maar volgens mij wel 80% opgeknapt. Er moet dus wel hoop zijn… toch? *knuffel*

    Like

  9. Ach wat waardeloos, maar ik kan me het goed voorstellen dat daarmee de zaak ‘af’ is. Ik wens je alle geluk van de wereld tijdens je zoektocht naar herstel en natuurlijk heel veel voorpret voor volgende week! En natuurlijk ontvang ik graag het wachtwoord voor je nieuwe blog 🙂 xx

    Like

Geef een reactie

