Wat vindt ze nu van mij en wat weet ze nu echt van mij?

Bij kliefje  zag ik een leuke tag. De moeder/dochter tag en aangezien dit weekend de oudste thuis is, heb ik maar gelijk het vuur aan de schenen gelegd 😉

Tien vragen aan mijn oudste dochter ze helemaal eerlijk moest beantwoorden, en dat heeft ze netjes gedaan. Braaf kind hoor die oudste!

Wat eet ze het liefst?

Voor de operatie: chocolade, sushi en Mexicaans.

Na de operatie : sushi

Wat is haar minst leuke eigenschap?

Dat ze graag wil dat de dingen gebeuren zoals zij dat graag wil. Een ander zou haar bazig noemen (gevaarlijk antwoord oudste, ik kom binnenkort naar Den Haag he!)

En haar leukste?                                                                                                                                    

Dat ze voor iedereen wil zorgen en dat je heel erg met haar kan lachen.

Wat zou ze aan zichzelf willen veranderen als dat zou kunnen?

Dat ze van dat dikke krullende haar heeft want door de overgang heeft ze volgens zichzelf amper haar overgehouden. ( U had haar toon moeten horen toen ze dat zei..alsof ik zo dramatisch praat!) En dat ze minder moe is en haar knie beter zou werken.

Wat vindt ze het allerstomste?

Zeikerds, mensen die zichzelf veel beter vinden dan andere mensen. Hondenpoep. Mensen die aan haar vragen hoe gaat met je maar totaal niet geïnteresseerd zijn en dan enorm over zichzelf gaan uitweiden.

Waaraan is ze verslaafd?

Tv series, breien/haken, alles wat met wol te maken heeft (ze verzamelt het zelfs!

Waarmee kun je haar pissig krijgen?

Liegen, zeuren. Als ze iets heel graag wil weten van je en je vertelt het niet kan ze heel gepikeerd reageren.

Waarvan wordt ze hartstikke blij?

Als iedereen bij elkaar is, als we iets leuks samen doen. Nieuwe theebekers, huis veranderen. Als de hulp is geweest.

Als ze dingen over zou kunnen doen wat zou dat dan zijn?

Niets, ze vindt van alles wat ze meegemaakt heeft dat ze er van geleerd heeft.

Stel dat ze 100 euro zou krijgen , wat zou ze als eerste kopen?

Wol of iets voor het huis.

Leuk hoor, ze kent mij echt heel goed en dat vind ik leuk , en nog veel meer ze waardeert mij en wat ik doe. Altijd fijn toch!Maar die wolverslaving is toch erger dan ik dacht. Ik schaarde hem nog onder een heimelijk genoegen 😉

20170128_1547451022

En gelijk een vers van de pers foto! Wilde ik m helemaal publiceren omdat ik al heel veel kilo kwijt ben, heb ik nog oude hobbezakkerige kleding aan..dus u moet het even met deze versie doen doen!

21 thoughts on “Wat vindt ze nu van mij en wat weet ze nu echt van mij?

  1. Haha o wat erg van mij, ik ging volledig verkeerd het lezen van de antwoorden in. Tot en met vraag 4 dacht ik dat het de antwoorden waren van je dochter over háárzelf. Ik dacht al wel, jeetje heeft ze pas een operatie ondergaan en o jemig is ze daardoor in de overgang… wat erg voor zo´n jonge meid… Nou ja en toen trok de mist op en begreep ik de insteek van deze tag. Hahaha erg toch??

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

