Elke dag

Regelmatig neem ik mij voor, ik ga meer bloggen. Ik maak namelijk heel veel leuke en minder leuke dingen mee waar ik vaak over denk, daar ga ik over bloggen. Maar voor bloggen heb ik rust nodig. Ik wil niet continu lastig worden gevallen, door mensen die maar “een”klein dingetje komen vragen. Of als ik zit te typen ineens mij de liefste van de wereld vinden en mij dan willen aanraken.

En dat werkt allemaal niet voor mij. Ik heb een soort opstarttijd nodig in rust om het verhaal te vormen en te bedenken hoe ik het ga vorm geven. Als er in die tijd ineens een crisis voor doet omdat er een overhemd niet is gestreken en men de stekker in het stopcontact niet kan vinden dan blokkeer ik volledig.

Afgelopen week was de jongste ziek, vorige week donderdag was hij uit school gekomen met keelpijn en koorts. De vrijdag werd hij nog zieker en op zondagavond bedachten wij dat over de 40 graden koorts ondanks de paracetamol toch geen optie was om langer te wachten. Bleek het schaap een keelontsteking, oorontsteking en beginnende longontsteking te hebben. In 10 jaar niet ziek geweest. Inmiddels is hij aan opknappen en kwekt de hele dag tegen mijn aan. Heel gezellig maar ik heb inmiddels rode oren en snak naar een beetje rust.

Terwijl ik dit stukje typ verschijnt meneer Williams en blijkt er een kies te zijn afgebroken. En onze tandarts is niet op de praktijk..dus u snapt…wat ik nog verder zou typen doe ik met een half oog en oor. Wens ik u een fijn weekend!

17 thoughts on “Elke dag

  1. Zo herkenbaar dit.
    Dacht ik vanmorgen even dat de ochtendspits met de kinderen wel erg lang duurde, miste de oudste nog haar bus ook en kwam ze gezellig nog een uurtje terug naar huis 😦

    Like

  2. Beterschap voor zoon en jouw rode oortjes en ouch.. sterkte voor manlief.
    Ik kom de laatste maanden überhaupt niet meer aan bloggen toe. Vanwege het voortdurende beroep op mijn tijd. En als ik dan even heb.. dan is dat te kort. Of stort ik in slaap. Regelmaat. Rust. En snel een beetje 😉

    Liked by 1 persoon

  3. Oei wat een vervelende dingen gebeuren er nu .Heel veel beterschap voor je zoon en ik hoop dat je man snel geholpen kan worden .Jou wens ik sterkte met alles en hopelijk toch een fijn weekend
    Lieve groetjes Elisabeth

    Liked by 1 persoon

  4. Kijk jij snapt het en ik snap jou en daarom blog ik dus nog maar minimaal en is zelfs het plaatsen van IG-foto’s + tekst momenteel even niet te doen vanwege allerlei gedoetjes bij Guusje thuis.

    Beterschap voor jongste en succes bij de tandarts!

    Like

  5. Heel herkenbaar! Ik denk dat ik daarom altijd alles met pen op papier schrijf En ik schrijf vaak ;s nachts als de rest ligt te slapen (-: Maar continu mensen om me heen? Hoe lief ze ook zijn, nee dankjewel (-:

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

